۲۳.۴.۹۲

رئیس جمهور در وقت اضافی!


به دنبال واگذاری مرکز نمایشگاه بین المللی به صدا و سیما و همچنین پرداخت آخرین پولهای موجود و غیرموجود و معدوم در کشور، دولت اعلام کرد در بیست روز آینده که آخرین روزهای دولت احمدی نژاد می باشد، تصمیم دارد آخرین خدمات خود را به ملت شهیدپرور ایران ارائه دهد. در همین راستا موارد زیر به تصویب دولت رسیده و ابلاغ می گردد:


- یک، برای رفاه حال کلیه افرادی که به هر نحو در هشت سال گذشته از بانک ها وام گرفته اند، بانکهای کشور موظفند پرداخت بدهی آنان را به تاخیر انداخته و به هیچ وجه مزاحم افراد مدیون نشده و بعدها اگر لازم شد پرداخت بدهی این افراد لازم الاجراست.

- دو، برای قدردانی از زحمات وزرای دولتین نهم و دهم که تمام سرمایه وجودی شان را برای خدمت به امت شهید پرور صرف کردند، براساس قانون مصوبه دولت ساختمان کلیه وزارتخانه ها به وزرای مربوطه و معاونین آنان به صورت مشاع اهدا می گردد و در صورتی که دولت نیاز به ساختمان های مربوطه داشته باشد می تواند آنها را به قیمت مورد توافق از مالکین جدید آن خریداری نماید.

- سه، در راستای توجه به امر اطلاع رسانی، کلیه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمانهای ذیربط آن با ساختمانها و خودروهای دولتی و دفاتر خارج از کشور و همه مایملک وزارتخانه مذکور به سازمان صدا و سیما واگذار می گردد. در صورت نیاز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این ساختمان ها می تواند در صورت توافق افراد یا ساختمانها را از صدا و سیما اجاره نموده یا خریداری نماید و مبلغ آن را نقدا بپردازد. صدا و سیما حق ندارد به هیچ وجه با قیمتی زیر قیمت اصلی یا بصورت اقساط این ساختمانها را خریداری کند.

- چهار، دولت در این پانزده روز باقیمانده به مجلس تعهد می دهد که میزان تورم را در کشور از ۳۴ درصد به حداکثر ۴ درصد و میزان بیکاری را از ۱۴ درصد به صفر برساند، اگر دولت دهم موفق به انجام این تعهد نشد، دولت یازدهم باید تعهد کند تا روز ۲۹ اسفند سال جاری ۱۳۹۲ این دو تعهد را انجام دهد.

- پنج، با توجه به زحمات بی دریغ سفرا و کارداران منصوب دولت نهم و دهم در کلیه سفارتخانه های کشور، و برای رفاه حال خانواده های آنان که در شرایط جانکاه به سر می برند، ساختمان سفارتخانه ها، کنسولگری ها، دفاتر نمایندگی و سایر مراکز مربوط به وزارت خارجه از تاریخ تصویب این مصوبه به سفرا و کارداران موجود واگذار می شود و دولت قیمت این مراکز را به صورت اقساط ۹۹ ساله از هشت سال دیگر از مالکین جدید دریافت خواهد کرد. دولت در صورت تمایل می تواند اگر مالکین جدید بخواهند همان ساختمان ها را به صورت نقد از مالکین جدید خریداری نماید.

- شش، با توجه به ضرورت نگاهبانی و حفاظت دائم از خلیج همیشه فارس و تنگه همیشه هرمز، دولت موظف است حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۲ تنگه مذکور را به حد فاصل تهران و قم منتقل نماید.

- هفت، در راستای حفظ سیاست های اقتصادی دولت نهم و دهم که موجب جهش اقتصادی عظیم ایران در جهان گشته است، و با توجه به خطرات موجود در سازمان برنامه و بودجه و با توجه به احتمال وجود منابع غنی منگنز و کبالت در زیر ساختمان مذکور، سازمان معادن کشور با کمک بخش تخریب مهندسی پشتیبانی سپاه پاسداران موظف می شوند که ساختمان سازمان برنامه را منفجر نموده و محل منفجر شده را برای استخراج در اختیار سازمان معاون کشور ذیل وزارت صنایع و معادن قرار دهند. در صورت امکان بهتر است آقای نجفی در حین انفجار در ساختمان حضور داشته باشد.

- هشت، با توجه به ضرورت ارائه سرویس های رفت و آمد عمومی، وزارت راه با همکاری سازمان متروی تهران و شهرداری های کشور موظف می شوند که کلیه شهرهای بالاتر از صدهزار نفر را تا پایان سال ۱۳۹۳ مجهز به سیستم قطار زیرزمینی، مترو، بنمایند.

- نه، با توجه به ضرورت کاهش تورم که حاصل سیاست های دولت های پنجم و ششم و هفتم و هشتم و یازدهم می باشد، دولت از روز دهم مردادماه یعنی دو روز قبل از پایان عمر دولت دهم سه صفر را از واحد پول ایران حذف نموده و تلاش می کند تا در ۴۸ ساعت آخر عمر دولت پول قدیم و جدید را جابجا کند، در صورتی که دولت دهم موفق به انجام این عمل نشد دولت یازدهم موظف است تا پایان تابستان سال جاری، ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ پول قدیم را با پول جدید تعویض نموده تا مسیر درست اقتصادی دولت دهم ادامه یابد.

- ده، برای حفظ هوای پاک و مبارزه با آلودگی هوا و همچنین بهبود وضعیت رفت و آمد، دولت موظف است کلیه ماشین های بالاتر از ده سال را با مدل مشابه صفر کیلومتر تعویض کند. همچنین دولت موظف است کلیه مینی بوس ها را با اتوبوس و کلیه دوچرخه ها را با موتورسیکلت تعویض نموده و هزینه اضافه آن را از محل معادن الماس که باید در خراسان کشف کند بپردازد. در صورت عدم کشف معادن الماس در خراسان، وظیفه تامین هزینه جایگزینی خودروهای فرسوده با دولت یازدهم خواهد بود.

- یازده: با توجه به ضرورت داشتن امنیت برای مسافران عزیزی که در هتلها و مسافرخانه ها اقامت می نمایند، دولت یازدهم موظف است کلیه هتلها و مسافرخانه ها را به آخرین مسافرانی که در هر اتاقی ساکن شدند واگذار نموده و هزینه آن را بصورت اقساط ۳۰۰ ساله از آنان دریافت نمایند.

- دوازده: هر کدام از کسانی که در فرصت باقی مانده قصد فرار از کشور و قوانین مضحک برادران لاریجانی را دارند، در دفتر مطالعات جهانی نام نویسی کنند تا ترتیب لازم برای ارسال به نیویورک و ونزولا و لاگوس و بوکنیا فاسو داده شود.

رایحه زمین سوخته.
ابراهيم نبوي
e.nabavi(at)roozonline.com




هیچ نظری موجود نیست: