۳.۵.۹۲

مردم سرگرم میشوند ..... رگ غیرت ملت نازک شده و گاهن از بین میرود!! معرفی علی یونسی به عنوان وزیر اطلاعات

آخوند دوزاری علی‌ یونسی وزیر 
اطلاعات احتمالی‌
 از نوادگان چنگیز مغول و نوکر انگلیس
 که در جانی صفتی روی چنگیز را 
سپید کرده است!
آنچنان چهره آخوند‌های جانی ابلیس صفت سیاه است که یکی‌ دو لکه بیشتر، نه تنها چیزی را عوض نمیکند بلکه در پاره‌ای از مواقع اصلا به چشم نمیاید. 

در حالی‌ که افشاگری آخوند‌ها بر علیه یکدیگر همچنان ادامه دارد، و پرده‌های حجاب این چهره‌های شیطانی همچنان به وسیله خودشان دریده میشود و صورت کریه و چندش آور این جانیان روزگار مرتباً در جلو چشم ملت به نمایش گذاشته میشود، آدمی‌ به این فکر می‌افتد که نتیجه این همه افشاگری‌ها چیست؟
مگر دیگر کسی‌ هم مانده است، که نداند این جماعت اجنبی، که اکثرا دارای بیماری‌های روانی‌ حاد هستند و از شکنجه و کشتار ایرانی‌‌ها و نابودی ایران به نهایت لذت میبرند، از چه جنس، قبیله و قماشی هستند؟


برادران دزد می‌شوند رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیّه و همه کاره مملکت. آدم کش‌هایشان می‌شوند رئیس سازمان تامین اجتماعی!
سازمان امینت آنچنان گسترده میشود که به وزارت خانه تبدیل میگردد تا ایرانی‌‌های دلسوز میهن را در هر جای بجویند و از میان برشان دارند و یا به شکنجه‌گاه بفرستند.
و آش آنچنان شور میشود که حتی یکی‌ از این جانیان با وقاحت در سایت کثیفش با تعجّب اقرار کرده بود که: عجب ملتی است این ملت ایران، عجب ملتی است، که هر چه از ایشان میکشیم و میدزدیم و خراب می‌کنیم، باز از رو نمی‌رود!



 در روزهای اخیر، شایعاتی در خصوص مخالفت آخوند خامنه ای با معرفی آخوند علی یونسی به عنوان وزیر اطلاعات از سوی آخوند حسن روحانی در فضای رسانه‌ای ایران منتشر شده است،


روزنامه‌ی تهران امروز، نزدیک به محمدباقر قالیباف، در اقدامی کم‌سابقه!! وزیر اطلاعات دولت آخوند خاتمی را به صدور احکام اعدام برای مخالفین چپ و مارکسیست در سال‌های اول انقلاب متهم کرد.

“تهران امروز” در گزارشی با عنوان «چه کسانی می‌خواهند وزارت اطلاعات به آخوند یونسی برسد؟» که در شماره روز یکشنبه (۳۰ تیر-۲۱ جولای) این روزنامه منتشر شده نوشته است که آخوند علی یونسی «در نیمه دوم سال ۱۳۶۲ در مقام ریاست شعبه دادگاه نظامی، بیش از ۱۰۰ تن‌ از اعضای شبکه مخفی و نظامی حزب توده ایران و ۳۰ تن‌ از اعضای سازمان فداییان، شاخه اکثریت را محاکمه و برخی را نیز به اعدام محکوم کرد» (در دهه شصت ۶۰۰۰ هزار جوان ایرانی‌ بین ۱۴ تا ۳۰ سال در زندان‌های آخوندی، تنها به جرم عضویت در یک سازمان سیاسی قتل عام شدند، این قتل عام به دستور مستقیم آخوند خمینی جانی و به دست امثال آخوند علی‌ یونسی و امثال این جانی، صورت گرفت .)

این گزارش با اشاره به چرخش آخوند یونسی از محافظه‌کاری به اصلاح‌طلبی پس از دوم خرداد ۷۶، دوران وزارت اطلاعات او در دولت خاتمی را که با «راهبرد تبدیل دشمنان به مخالفان و جذب مخالفان» همراه بود، ناموفق خوانده و خاطرنشان کرده که این راهبرد «تنها فضا را برای یکه‌تازی تندروها و افراطیون گشود».

به گفته‌ی تهران امروز، آخوند علی یونسی که چه در زمان کمپین انتخاباتی آخوند حسن روحانی و چه پس از پیروزی او در انتخابات، از جمله نزدیک‌ترین افراد به وی بوده، مخالفان زیادی در مجلس شورای اسلامی دارد که این موضوع باعث شده «شانس چندانی برای رای‌آوری» نداشته باشد.

این روزنامه آخوند یونسی را به تندروی سیاسی متهم کرده و نوشته که او ممکن است وزارت اطلاعات را به «محلی برای تسویه‌حساب‌های سیاسی» تبدیل کند و از این رو قرار گرفتن وی در این سمت به معنی «جدال وی با دستگاه‌های قانونی و رسمی کشور» خواهد بود.

به نظر می‌رسد که اقدام روزنامه‌ی نزدیک به شهردار تهران در افشای اقدامات آخوند علی یونسی در سال‌های دهه‌ی شصت با هدف ضربه زدن به محبوبیت!! او در میان حامیان اصلاح‌طلبش صورت می‌گیرد. آخوند یونسی در سال‌های اخیر از جمله افراد نزدیک به آخوند محمد خاتمی و آخوند هاشمی رفسنجانی بود و فرزند وی نیز در جریان اعتراضات به نتیجه‌ی انتخابات خرداد ۸۸ بازداشت شد و مدتی را در زندان اوین سپری کرد.

در محافل سیاسی گفته می‌شود که شخص آخوند خامنه ای با معرفی او به عنوان وزیر اطلاعات به شدت مخالف است. از آخوند شفیعی، معاون آخوند علی یونسی در زمان صدارتش بر وزارت اطلاعات، به عنوان شخص جایگزین آخوند حسن روحانی برای این پست نام برده می‌شود. آخوند شفیعی، در سال‌های اخیر از مشاوران دفتر آخوند خامنه ای بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: