۲۳.۴.۹۲

آمریکایی‌ها میزنند، روس‌ها میفروشند!

جزئیاتی از حمله به زرادخانه‌ موشکی سوریه این بار توسط زیر دریایی‌های اسرائیل!



روزنامه ساندی تایمز گزارش داد که زیردریایی‌های کلاس دلفین اسرائیل عملیات اخیر حمله به انبارها و زرادخانه‌های مهمات سوریه در شهر بندری لاذقیه را انجام دادند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ساندی تایمز، زیردریایی‌های کلاس دلفین اسرائیل در پنجم ژوئیه سال جاری میلادی حمله‌ای را علیه زرادخانه تسلیحاتی سوریه در بندر لاذقیه صورت دادند.

این در حالی است که شبکه خبری سی ان ان پیشتر اعلام کرده بود که این اقدام توسط نیروی هوایی اسرائیل صورت گرفته است.

بنا بر اعلام ساندی تایمز، حمله دریایی اسرائیل توسط زیردریایی رژیم صهیونیستی و با همکاری نزدیک ایالات متحده صورت گرفت و طی آن ۵۰ موشک ضد کشتی از نوع یاخونت ساخت روسیه مورد هدف قرار گرفت.

دولت روسیه پیشتر این موشک‌ها را به نیروهای دولتی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه داده بود.

بر اساس گزارش روزنامه ساندی تایمز، زیردریایی‌های ساخت آلمان که اسرائیل تا کنون چند فروند از آنها را خریداری کرده، یک موشک کروز به این انبار مهمات شلیک کردند.

سه تن از مقامات آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود پیشتر به شبکه خبری سی ان ان گفته بودند که نیروی هوایی اسرائیل این انبار مهمات را مورد هدف قرار داده چرا که تل آویو آن را تهدیدی علیه اسرائیل می داند.

قاسم سعدالدین، سخنگوی ارتش آزاد سوریه نیز پیشتر گفته بود: حمله پیش از سحر و توسط نیروی هوایی اسرائیل صورت گرفته است و ارتش آزاد سوریه در آن نقشی نداشته است.

همچنین بخش اطلاعات نیروهای مخالف دولت دمشق اعلام کردند که حمله صورت گرفته باعث انهدام انبار مهمات سلاح‌های جدید دریافتی از روسیه بوده است.

در جریان جنگ داخلی دو ساله در سوریه، حمله به بندر لاذقیه که بخشی از استحکامات دولت اسد در ساحل مدیترانه محسوب می شود، بی‌سابقه است.

منبع: دیپلماسی



ظاهرا توافق به این گونه است که:


آمریکایی‌ها هر چه روس‌ها به سوریه فروخته اند( سلاح‌های نظامی و جنگی) را میزنند و نابود میکنند، سپس با پول نفت سوریه و همچنین از ایران پول آورده و به بشار میدهند تا دوباره از روسیه سلاح بخرد!
 به این ترتیب، با پول نفت مردم تحت ستم ایران و سوریه، هم باعث خرابی، عقب ماندگی، ویرانی و کشتار در دو کشور باستانی ایران و سوریه میشوند و هم سلاح‌های جدید خود را آزمایش کرده، کارخانجاتشان زنده میماند و رونق یافته، و روز به روز پیشرفت کرده و سلاح‌های مجهزتر و کشنده تری را اختراع می‌کند، و همچنین پول سرشاری نیز نصیبشان میشود و به قیمت حماقت مردم ایران و سوریه ... روسیه و آمریکا و مردم ۸ کشور عضو G8 در بهشت زندگی‌ میکنند، باقیش هم جنگ زرگریست.

هیچ نظری موجود نیست: