۱.۴.۹۲

اردوگاه آموزشی شبه نظامیان سوری در خاک ترکیه و اردن !


به گزارش خبرگزاری Los Angeles Times، از ماه نوامبر ۲۰۱۲ ماموران سازمان سیا و نظامیان آمریکایی در خاک ترکیه و اردن به آموزش شبه نظامیان سوری (تروریست‌هایی‌ که آدم میخورند و بچه‌های کوچک و نوزادان سوری را سربریده و یا با طناب اعدام میکنند) پرداخته اند.

این خبرگزاری از قول یک مقام آگاه نظامی که خواسته است نامش فاش نشود، نوشته است، دوره‌های آموزشی عموما دو هفته‌ای می باشد و نحوه استفاده سلاح هایی مانند ضد تانک ۱۴.۵ میلیمتری و موشک‌های ضد هواپیمای ۲۳ میلیمتری را به آنها یاد می دهند.

به گفته این مقام آگاه، رقم دقیق افرادی که تاکنون در این اردوگاهها آموزش دیده اند نامعلوم می باشد و حدود ۲۰ تا ۴۵ داوطلب جدید در این اردوگاهها دوره‌های آموزشی را پشت سر می گذارند.

منبع: صدای روسیه

هیچ کدام از کشور‌های دنیا به جز کشور‌های گروه ۸ (G8)، تولید سلاح‌های کشتار دسته جمعی‌، و اسلحه‌های گرم و مرگبار را نمیکنند، و اکثر نقاطی که در آنها جنگ و ترور است، از تولیدات این کشور‌ها استفاده میشود، پرسش اینجاست که اگر این کشور‌های دمکرات!، مدرن، بشر دوست!، با تفکرات انسانی‌!، سلاح‌های مرگبار تولیدی خودشان را در اختیار یک مشت جانی، سادیسمی و روانی‌ قرار ندهند در کجای دنیا کشتار‌های هولناک با چنین وسعتی صورت می‌گیرد و شهر‌های آباد ویران میگردد؟ چرا مردم خاورمیانه تا این حد ابلهند که دشمن اصلیشان را نمی‌شناسند و به جان هم افتاده و همدیگر را از هم میدرند؟

ترکیه واقعا چه فکر می‌کند؟ آیا می‌اندیشد که میتواند با ایجاد جنگ در کشور‌های همسایه ش به خوشبختی‌ و آرامش دست یابد؟؟ بیخود نیست که در قرآن از این قوم به عنوان قوم فاسدی که بر روی زمین ایجاد، ترویج و گسترش فساد میکنند نام برده شده است. لعنت به ترکیه و عربستان بیشعور که اگر اینها نبودند، غربی‌ها و کشور‌های تولید کننده سلاح‌های کشتار اینچنین نمیتوانستند، مردم بیگناه را از بین ببرند.

هیچ نظری موجود نیست: