۲۹.۳.۹۲

اشغال گران عربستان سعودی اجازه برگزاری جشن را به ایرانی‌‌ها ندادند!!! مرگ بر آخوند ضدّ ایرانی‌


استادیوم خالی کجا و خیابان‌های پر از زنان و مردانِ کجا…. چنین جشنِ مهندسی شده‌ای و ممنوع برای زنان و مردان آزادی خواه ایرانی‌ نمی تواند عظمتِ حضورِ یک جشن بر آمده از دل مردم ایران را داشته باشد. خبرگزاری ایرنا نوشت برای استقبال از تیم ملی زنان زیادی آمدند اما پشت درهای استادیوم جا ماندند چون ممنوعیت از قبل اعلام شده بود، یکی برایم نوشت اما مردان زیادی هم با دیدنِ آنها از ورود به استادیوم خودداری کردند.

از صدا و سیما که یک استادیوم پر از صندلی‌های خالی را دیدیم. برخی از زنان هم از ورزشگاه آزادی خبر می دهند که پلیس‌های زن با تند زبانی و خشونت زنان را از پشت درهای بسته ورزشگاه سوار چندین ون کرده اند تا آنها را اطراف ورزشگاه پراکننده کنند. صفحه «ایران عزیز» در فیسبوک نوشت: زنان شعار می‌دادند:

استادیوم خالیه … جای زنا خالیه
استادیوم خالیه مایه شرمساریه
شخصی‌ که بلند گوی را در اختیار داشت گفت: “شادی‌هایتان را دیشب کردید … امروز نوبت آقایان است” و “آقایون دست خانوم‌ها رو بگیرید ببرید خونه” با گفتن این جملات وی توسط مردم “هوو” شد.

ویرایش مطلبی که مسیح علی‌ نژاد در سایت خویش نوشته است.

کشوری که اشغال شده حتّی اجازه برگزاری جشن قهرمانی ورزشکاران خودش را نیز ندارد، و درست مانند کشور‌های اشغال شده، اشغال گران از تشکیل اجتماعات از هر نوع جلوگیری میکنند چرا که از قیام و تظاهرات مردم کشور اشغال شده می‌ترسند و بشدت هراسناکند. کشور اشغال شده‌ مان را نجات دهیم، پیش از آنکه دیرتر از این شود.

هیچ نظری موجود نیست: