۳۰.۳.۹۲

ترک‌ها لال مونی گرفتند


اعتراضات خاموش در میدان تقسیم استانبول به آرامی به زبان اشاره معترضان و هواداران دولت تبدیل می شود.

از دو روز قبل در این میدان اعتراض خاموش معترضان آغاز شد که مدتی بعد هوادران نخست وزیر نیز با آغاز اعتراضات خاموش خود به حرکت مخالفان واکنش نشان دادند.

اکنون این اعتراضات به پوشیدن تی شرت هایی همراه می شود که بر روی آنها نوشته شده است " اعتراض خاموش در مقابل اعتراض خاموش".

در حالی که مقامات دولتی ترکیه اینگونه اعتراض را خلاف قانون نمی دانند، پلیس از مداخله پرهیز می کند.

ترک‌ها که همه چیزشان تقلبی، کپی شده و ربوده شده از دیگر مردمان است، و از خود چیزی ندارند، میخواستند به تقلید از مبارزات خونین ایرانی‌‌هایی‌ که ۴ سال پیش با دشمن بیرحم اشغالگر ایران که همه چیز را از آنان گرفته، خودی نشان دهند، و بهمین مناسبت هم روز‌ها با چهار تا ماشین آب پاچ مبارزه میکردند و شب‌ها با نواختن موزیک در پارک و دوره هم به خوشگذرانی می‌پرداختند و پانترک‌ها هم مرتباً در فضای سایبری ایرانی‌‌ها پز حرکت انقلابی‌! آنان را میدانند و میگفتند، ایرانی‌‌ها باید از ترک‌ها یاد بگیرند! ولی‌ در آخر هم این حرکت تقلبی و بدون اصالت ترک‌ها مانند دیگر حرکات مصادره شده آنان و هم بی‌ غیرتی و ناپایداری ترکی‌ را دیدیم که چگونه از کار درامد و بعد از یکی‌ دو هفته مبارزه با ماشین آب پاچ، با یک تشر اردوغان مثل بچه کتک خورده لالمونی گرفت.

با توجه به این واقعیّات این سئوال پیش میاید که اگر ترک‌ها جای ایرانی‌‌ها بودند و قرار بود که به جای ماشین آب پاچ با مسلسل و گلوله، با کهریزک و دژخیم خارجی‌، سینه به سینه می‌شدند، لابد هیچ گاه از خانه هم بیرون نمیامدند و پشت دامن انا خویش میماندند!

بنازم به مردم دلاور و قهرمان ایران که با وجود دشمن اشغالگر و جوّ کشتار و ترور و وحشت، ۴ سال پیش به مدت یک سال در خیابان‌های تهران با اشغال گران بیرحم و دشمنان خونین فلسطینی تبار و پانترک که تحت حمایت همه جانبه انگلیس و غرب هم بودند، در خیابان‌های تهران مردانه و در جلو آتش اسلحه‌های گرم آنان می‌جنگیدند، هزاران کشته، زخمی و بیش از ده هزار زندانی در سیاه چال‌ها دادند و آنچنان وحشتی در دل‌ اشغالگران سادیسمی بوجود آوردند که هنوز که هنوز است از ترس و وحشت تکرار آن، از اجتماع دو تن‌ آنها جلوگیری می‌کند، و در آخر و با اینکه سرکوب وحشیانه دشمن اشغالگر هنوز ادامه دارد، و حتّی اجازه برگزاری جشن پیروزی قهرمانان این مرز و بوم را نمیدهد، ولی‌ با این وجود این مردان پارسی هستند که هنوز اینجا و آنجا و بهرمناسبت و فرصتی هرچند ناچیز، به اشغالگران چنگ و دندان نشان میدهند و تن‌ آنان را میلرزانند، و مطمئناً در یکی‌ از این فرصت‌های بدست آمده خشم ملت آنچنان دماری از این اشغالگران عرب و نوکران بی‌مقدار گوسفند صفت‌شان در خواهد آورد که تاریخ ثبت نکرده باشد.

۲ نظر:

siamak گفت...

فکر نمی کنید نسبت به اقوام دیگه ایران و همسایگانش بسیار بی ادبانه نظر می دید؟؟؟
به نظر بنده
نظرتون در مورد مبارزات مردمی متاسفانه همراه با توهین و سطحی هستش دوست عزیز

AdamBarfi گفت...

اگه منظور از اقوام ایرانی‌ قوم ترک است، ما چنین قومی تو ایران نداریم، ما آذری‌ها را داریم که ترک‌ها آنان را به ضرب شمشیر و کشتن نیاکانشان و بریدن زبانشان ترک زبان کردند، عده‌‌ای سعی‌ می‌کنند آذری‌ها را که تا پیش از این میریختند و بیشرمانه می‌کشتند، بنا بر مصالح سیاسی روز به قوم ترک بچسباند که این از نظر تاریخ بشدت ردا است. شما‌ها ممکن است عده‌‌ای ناآگاه را با دروغ بفریبی و به آنها بگی‌ که ترک هستند، ولی‌ کسی‌ که تنها کمی‌ از تاریخ ترک‌ها بدونه، به این ادعا‌ها می‌خنده.

اما اینکه بی‌ ادبانه نسبت به آنها نظر دادم، ظاهرا شما فرق بین اظهار نظر و شرح وقایع اتفاق افتاده را نمی‌دونی، این نظر من نیست که نوشته شده این در واقع شرح حقایق است، شما اگر جنبه شنیدن حقیقت را ندارید و یا دیدن حقیقت ناراحتتون می‌کنه، مشکل شما است و از دست من کاری بر نمیاید.
آینه چون روی تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطا است!