۳.۴.۹۲

سخنان ملی پوشان والیبال کشورمان بعد از پیروزی.... پیروز و پاینده باشند این دلاور مردان پارسی.


ظریف:برای مردم هر کاری می کنم.

ملی پوشان والیبال کشورمان بعد از موفقیت در بازی با صربستان این پیروزی را به همه مردم ایران هدیه کردند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ اعضای تیم ملی وابیال ایران بعد از پیروزی دلچسب تیم ملی در بازی با صربستان از این بازی مهم سخن گفتند و شادی‌شان را با مردم ایران تقسیم کردند. بچه‌ها که تا ساعاتی دیگر باید راهی ایتالیا شوند از این پیروزی مهم گفتند. حرف هایی که در ادامه می خوانید.

پوریا فیاضی:
واقعا در هیچ کجای دنیا چنین تماشاگرانی را ندیده‌ام. تماشاگرانی که دو ساعت سر پا تیم خود را تشویق می‌کنند و تا آخرین لحظه به ما امید می‌دهند. امیدوارم همیشه مردم ایران شاد باشند و از ما حمایت کنند.
قهرمان اروپا را بردیم. رقابت بسیار دشواری بود. خدا را شکر مردم هم در این دیدار با جان و دل از ما حمایت کردند و ما پاسخ حمایت‌شان را دادیم.


سید محمد موسوی:
غیرت ایرانی و تلاش ملی‌پوشان در این دیدار باعث شد که حریفی قدرتمند را شکست دهیم. بازی نخست را آنالیز کرده و با شناخت کامل از حریف و خودمان به میدان آمدیم. اشتباه‌های بازی نخست دیگر تکرار نشد و با عملکردی بهتر صربستان را مغلوب کردیم.


سعید معروف:
خوشحالم که اولین برد را در ایران کسب کردیم و حمایت پرشور مردم را جواب دادیم. واقعا در چند صحنه از مسابقه بازی از دست‌مان در رفت اما حمایت مردم باعث شد، دوباره خودمان را پیدا کنیم. به نظر من تنها لحظه بد در بازی دوم ابتدای گیم سوم بود که شیرازه تیم از هم پاشید اما دوباره خودمان را جمع کردیم. این برد را تقدیم می‌کنم به همه مردم کشورمان.


فرهاد ظریف:
مردم ما را شرمنده کردند. واقعا فکر نمی‌کردم پس از شکست در دیدار نخست این همه تماشاگر به سالن بیاید. این مسابقه شرایط خاصی داشت و مردم نیز به خوبی از ما حمایت کردند. دست تک‌تک هواداران والیبال را می‌بوسم. به عشق مردم هر کاری می‌کنم. در آن صحنه نیز که به زمین خوردم، چیزی جز نتیجه تیم ملی برایم مهم نبود. خدا را شکر احساس می‌کنم که پس از آن لحظه تیم نیز انگیزه و انرژی زیادی گرفت و کارش را به خوبی ادامه داد.


حمزه زرینی:
بازی بسیار قشنگی بود. فرازونشیب‌های داشتیم اما بالاخره از پس صربستان برآمدیم. این نشان می‌دهد والیبال ایران رشد کرده و می‌تواند جزو بهترین‌ها باشد. در بازی اول یک سری اتفاق‌ها و اشتباه‌ها اجازه نداد، برنده باشیم اما دیدید که در بازی دوم با حمایت پرشور طرفداران حریف را مغلوب کردیم.اولین دوره‌ای است که در لیگ جهانی حاضر می‌شویم و بازی به بازی رشد می‌کنیم. اعتماد به نفس تیم بالا رفته و بچه‌ها با اعتماد به نفس خوبی بازی می‌کنند. دیگر آن استرس بازی برابر روسیه را نداریم و می‌توانیم خیلی راحت‌تر به میدان برویم.

هیچ نظری موجود نیست: