۱۲.۳.۹۲

از هر طرف که کشته شود به سود غرب است ...... وقتی‌ یک شیخ قراضه حکم جهاد میدهد، و مسلمانان را به کشتن یکدیگر تشویق می‌کند!


یورو نیوز می‌نویسد: شیخ قرضاوی در نبرد سوریه حکم جهاد داد!
شاید در دو هفته اخیر هیچ منطقه سوریه به اندازه شهر قصیر شاهد صحنه نبرد مخالفان مسلح و وفاداران بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، نبوده باشد.


مخالفان در صدد حفظ و نیروهای دولتی در پی گسترش کنترل خود به تمامی نقاط شهر هستند.

قصیر با ۳۰۰ هزار سکنه در مرز سوریه با لبنان برای طرفین درگیر در جنگ داخلی، شهری استراتژیک به شمار می رود.

اکنون و با وعده پیروزی حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، شبه نظامیان وی در قصیر علیه مخالفان مسلح اغلب سنی مذهب در کنار نیروهای دولتی می جنگند.

همین امر رهبران و روحانیان سنی مذهب در آنسوی مرز و در طرابلس لبنان را علیه حزب الله بر انگیخته است.

از جمله شیخ بلال مرسی که می گوید:«پیش تر در کنار حزب الله و در مقابل اسرائیل جنگیدیم اما اسرائیل دشمن برای سنی‌های سوریه و طرابلس بهتر از حزب الله است.»

اما شدیدترین موضع گیری را شیخ یوسف قرضاوی، روحانی مصری و سنی مذهب ساکن قطر از خود نشان داد.

وی به ایران تاخت، حزب الله را حزب «شیطان» نامید و در جنگ داخلی سوریه و نبرد سنی مذهبان علیه شیعیان علوی حکم «جهاد» داد!






یوسف قرضاوی که به دلیل سخنان اختلاف برانگیز مذهبی‌اش در میان اعراب به «شیخ فتنه گر» مشهور است تا کنون فتواهای عجیبی چون «قتل عام مردم سوریه»، «فتوای قتل نوری المالکی»، «حلال بودن نوشیدن جرعه‌ای مشروبات الکلی»و «نفرین ایرانی‌ها در حج» را صادر کرده است.

وی اخیرا در خطبه های نمازجمعه اش در دوحه قطر، با بیان اینکه چرا آمریکا کاری را که در لیبی کرد در سوریه نمی کند گفت: وظیفه امریکاست تا از مردم سوریه دفاع کند و به مردانگی و برای خدا در مقابل آنان ايستادگی کند.

قرضاوی در ادامه با اشاره به نگرانی آمریکا در مورد حمله تروریست های سوری در صورتی فتح سوریه به اسرائیل با این جمله استفهامی که «از کجا به این سخن رسیده اید؟»، به آمریکایی ها اطمینان داد که حمله از به اسرائیل صورت نخواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: