۳.۴.۹۲

در مرکز مثلث برمودا، دو هرم عظیم از جنس کریستال کشف شد!

اقیانوس شناس دکتر مایر ورلاگ با استفاده از سونار و دستگاه‌های مدرن دیگر ، هرم‌های شیشه‌ای غول پیکری را در عمق دو هزار متری در مرکز مثلث برمودا کشف کرد. این غول‌های شیشه‌ای هر دو ساخته شده از یک ماده شبیه کریستال هستند و ، نزدیک به ۳ برابر بزرگتر از اهرام چئوپس در مصر میباشند.
دکتر ورلاگ معتقد است که تحقیقات بیشتر در این دو هرم، می تواند اطلاعات بیشتر در مورد ناپدید شدن مرموز در ارتباط با مثلث برمودا نشان دهد.


این دانشمند در یک کنفرانس مطبوعاتی که در باهاما برگزار شد، گزارشی با مختصات دقیق اهرام کشف شده ارائه داده و گفت: تکنولوژی ساخت این اهرام از نظر علم امروزی بشر ناشناخته است، و تحقیقات دقیقتر در مورد جزئیات این تکنولوژی میتواند برای علم مدرن امروزی شوک آور باشد.

برخی‌ از دانشمندان تصّور میکنند که این اهرام ابتدا بر روی زمین ساخته شده‌اند و سپس بر اثر یک زمین لرزه و یا رخداد ناگوار طبیعی به زیر آب فرو رفته‌اند.

ناگفته‌ها حکایت از آن دارد که این داستان به طور کلی‌ دروغ است و به منظور مقاصد سیاسی ساخته شده است و آنچه که به این منطقه نسبت داده میشود در واقع در دیگر نقاط دنیا به دست آمده است و سیاست‌های جاری کنونی مانع از افشای محل واقعی‌ کشفیات میباشد.





منبع

هیچ نظری موجود نیست: