۳.۴.۹۲

خرابه و نکبت آبادی که انگلیس‌ها از زیباترین، ثروتمندترین و آباد‌ترین کشور دنیا یعنی‌ هندستان ساختند.


زمانی‌ نه چندان دور، در حدود ۶۰۰ سال پیش هندوستان بعد از ایران زیباترین، ثروتمند‌ترین و آباد‌ترین کشور دنیا بود، بعد از ورود انگلیس‌ها به آن و استعمار این کشور آباد و ثروتمند، امروز آنچه که به جای مانده، را در عکس‌های زیر میتوانید ببینید. هر چه بود بردند، هر چه داشت ویران کردند، و برای سرپوش بر روی این جنایت عظیم، در دنیا شایعه کردند که هندوستان کشوری است که به اتم دست یافته و دمکرات‌ترین کشور دنیا است،

یک توریست چینی‌ می‌نویسد: "هندوستان آلوده‌ترین کشوری است که تاکنون دیده‌ام. فراتر از تصورِ من است اما از مردم شنیده‌ام که می‌گویند پاکستان در غرب و بنگلادش در شرق هند از این کشور بدتر هستند. در مدت دو ماه از جنوب تا شمالِ هند را پیمودم و چند شهر توریستی که پیش‌تر در مورد آنها خوانده بودم را از نزدیک دیدم. همچنین با قطار و اتوبوس به شهرهای کوچکتر و روستاها و مناطق گوناگونی که ناشناخته‌تر بودند رفتم. در همه جا مردم در یک امر مشترک بودند. بی‌نظمی، آلودگی و بوی غیر قابل تحمل …"

اینها بخشی از روایت یک توریست چینی است از آنچه در هندوستان دیده بود که به همراه تعداد زیادی عکس در سال ۲۰۰۸ در اینترنت منتشر شد و جنجال آفرید. عکس‌ها و توضیحات بیشتر را در این لینک ببینید.

همین کار را در ایران در حدود ۶۰۰ سال پیش شروع کرده‌اند، هر چه هست میبرند، آنچه نتوانند ببرند ویران میکنند، آزمایشات اتمی‌ که منجر به زمین لرزه‌های پی‌ درپی و در دراز مدت به دنیا آمدن کودکان عجیب و غریب و عقب مانده میشود، گسترش و تشویق به خرافات و جهل، و در عوض و برای پوشاندن جنایاتشان در ایران، در دنیا تبلیغ و شایع کردند که ایران به تکنولوژی ساخت سلاح‌های اتمی‌ دست یافته، و تلاش برای نشان دادن اینکه در ایران دمکراسی وجود دارد، نمونه‌هایی‌ از برنامه هندستان سازی از ایران است.

در ایران و در ۱۰۰ سال پیش به برکت حکومت آخوند‌ها تحت لوای شاهان قاجار یعنی‌ نوکران انگلیس، فقر، نکبت، جهل، خرافات، بیماری‌های وآگیر دار و دسته جمعی و فساد از سر و روی ایرانی‌‌ها می‌ریخت و اوضاع چیزی بدتر از عکس‌های زیر بود، و اگر رضا شاه کبیر و خاندان ایران پرست و ایران ساز پهلوی ظهور نکرده بودند، سرنوشتی به مراتب اسفناکتر و زیر چنگ و بال انگلیس ها، هزار بار بدتر از عکس‌های زیر بود و ۱۰۰ سال پیش میبایستی از هم پاشیده باشیم. هر چند برنامه‌های ۱۰۰ سال پیش انگلیس هم‌اکنون به وسیله آخوند‌ها در حال اجرا است و وقفه‌ای که پهلوی‌ها در این برنامه‌ها انداختند، موجب خشم انگلیس‌های بی‌ ریشه و دزد و جنایت کار شد.




















































هیچ نظری موجود نیست: