۲.۴.۹۲

پیروزی بزرگ تیم ملی‌ والیبال کشور عزیزمان ایران در مقابل تیم ملی‌ صربستان بر تمامی هم میهنان فرخنده باد.

پیروزی ایران در لیگ جهانی والیبال - قهرمان اروپا به زانو درآمد.
دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در چارچوب بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید. این در حالی است که رقابت دو تیم تا گیم پنجم ادامه داشت اما در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با وجود آسیب دیدگی هم تیمی خود این بازی را از آن خود کردند .
به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در چارچوب هفته چهارم از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی از ساعت ۱۷:۱۰ امروز یکشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی که مملو از تماشاگران ایرانی بود، آغاز شد که طی آن تیم ملی ایران موفق به کسب برتری ۳ بر ۲ شد.


سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: ایران شایسته رسیدن به پیروزی بود.....در دیدار دوم بازیکنانم خسته بودند و در مقابل ایرانی‌ها بسیار با انگیزه بودند و با شایستگی به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایگور کواکوویچ پس از شکست ۳ بر ۲ عصر امروز یکشنبه تیم ملی صربستان برابر ایران در رقابت‌های لیگ جهانی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سالن ۱۲ هزار تنی مجموعه ورزشی آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: ابتدا باید به تیم ملی ایران تبریک بگویم که خیلی با انگیزه و با تجربه بودند. آنها شایستگی این پیروزی را داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته بودم که تیم ایران قدرتمند است. ما در گیم دوم و چهارم اشتباهاتی داشتیم. ایران هم ۲۰ بار دفاع داشت که این دفاع برابر صربستان عملکرد خوبی بود.

کواکوویچ با بیان اینکه بازیکنان تیمش در بازی دوم خسته بودند خاطرنشان کرد: تیم ما در دیدار امروز احساس خستگی می کرد اما در مقابل ایران عملکرد بهتری داشت و بازیکنانش با انگیزه بالا برای رسیدن به پیروزی جنگیدند.



هیچ نظری موجود نیست: