۱۷.۳.۹۲

ملتی که پدرش مرد همسایه است!


اتا ترک مأمور انگلیس و لابی یهود، یونانی از آب درامد.

در ترکیه دست روی هر چه بگذاری، صاحبش کس دیگری است!! تازه‌ترین آنکه با گذاشتن دست بر رویش نمایان شد، پدر ملت ترک است که پدرش نیست! ...UPS


در کتاب پژوهشی بنام "چه ترکیه، چه ترکی؟"، نوشته: ژنرال دکتر فرنگوس فرانگولیس (Frangos S. Frangoulis) که در اکتبر سال ۲۰۱۲ بچاپ رسید[۱]، نویسنده با مدارک و مستندات تاریخی نشان میدهد که مصطفی کمال پاشا (معروف به آتاترک به معنای پدر ترک)، یک یونانی بود.

بعد از جنگ جهانی‌ اول و متلاشی شدن امپراطوری پارسی از طرف اتحاد قبایل وحشی ترک و عرب و انگل ساکسون و ویکینک و گل ها، و به دلیل ضعف دولت قاجار که پس از از فروپاچی امپراطوری صفوی و از دست رفتن بخش‌های اروپایی از این امپراطوری، بر ایران بزرگ حکومت میکردند، در جهت سیاست نابودی کامل و عدم برگشت امپراطوری ایران که هزاران سال بر دنیا چیره بودند

سرزمین‌هایی‌ که با قتل عام از ایران بزرگ جدا شد، تبدیل به سرزمین‌های عربی‌ و ترکیه گشت.

قبایل وحشی و بربر که در حاشیه شهر‌های ایران بزرگ زندگی‌ میکردند و با جنگ و دزدی و دستبرد به شهر‌های آباد ایران ، ایجاد مزاحمت، ویرانی و کشتار میکردند و میریختند مردم را سرمیبریدند، غارت میکردند و آنچه که بجا می‌ماند آتش می‌کشیدند و می‌‌سوزاندند، بر روی خرابه‌های سرزمین‌های به آتش کشیده امپرتوری پارس، کشوری ساخته شد بنام ترکیه، و با کمک پول یهودی ها، لات و بئ سر و پایی‌ بنام مصطفی کمال که بعد‌ها با نام اتا ترک معروف شد، و گفته میشود که اصالتا ترک هم نبوده و فقط به علت درنده خویی انتخاب شده است، و دشمن درجه یک مسلمانان و مسیحیان بشمار میرفت، را مأمور ساختن این کشور دستساز کردند. و برای اینکه ملتی با سرعت شکل بگیرد، از قبایل ترک که همیشه به افراط معروف بوده‌اند و بیش از اندیشه، به زور اعتقاد دارند را تحریک کرده و آنان را به عنوان وارثان عثمانی! در محلی جمع کرده و فرانسوی‌ها تاریخ ساختگی که هیچ نشان و مدرکی‌ از آن در هیچ کجای دنیا پیدا نشده و کاملا تقلبی است برایشان نوشتند و به منظور یک دست ساختن آنان بومیان این منطقه که همگی‌ ایرانی‌ و شامل ارامنه و کردها و یونانی‌ها بودند را قتلعام کردند، تا مدعی برای کشور تازه تاسیس ترکیه نباشد.

این کشور ساختگی و جعلی، برای ساختن پیشینه تاریخی‌، فرهنگی‌ و اجتماعی خود، شروع به زدن دستبرد به تاریخ، فرهنگ و مظاهر تمدن دیگر ملت‌ها کرد، و این میان از همسایهگان خود ایران، عراق و سوریه ( پیش از جنگ جهانی‌ اول، عراق و سوریه جز ایران بودند) بیشترین دزدی‌ها را کرد. غافل از اینکه دستبرد تاریخی‌ و فرهنگی‌ بهمین راحتی‌ نیست، و وقتی‌ برچسب تقلبی که بروی نام صاحب اصلی‌ آن زده ای، کنار برود، نام صاحب اصلی‌ و واقعی‌ آن مشخص شده و دستت رو میشود.

بهمین مناسبت نیز، هراز چند گاهی‌ یکی‌ از مظاهری که ترک‌ها آنرا برای خود افتخاری ساخته‌اند افشا شده و با نمایان شدن واقعیت آن رسوایی و ننگی را بر پیشانی ترک‌ها که حاضرند همه چیز و همه کس باشند، جز خودشان، مینشاند.

بگفته ولادیمیر مینورسکی خاورشناس معروف : «هر جا که پرسش حل نشده‌ای در زمینه فرهنگ قوم‌های شرق باستان پدید آید ترکان بی‌درنگ دست خود را همانجا دراز می‌کنند».مینورسکی ضمن انتقاد از روش ترک‌ها ، بیان می‌دارد که «مسائل علمی حل نشده‌ای در زمینة فرهنگ ملل شرق باستان» بستری برای جعل تاریخی و توجیه مقاصد ایدئولوژیک ترک‌ها فراهم ساخته‌است!
ولی‌ وقتی‌ واقعیت آشکار شود، ملتی شرمگین میشود که پدرش، در واقع پدرش نیست و مرد همسایه است! و اتا ترک پدر به اصطلاح ملت ترک در واقع یونانی است!!
.......................................


[۱]- شما میتوانید این کتاب را در کتابخانه اینترنتی آمازون مشاهده کرده و خریداری کنید

هیچ نظری موجود نیست: