۲۰.۳.۹۲

فقط یک احمق تهدید می‌کند و فقط یک احمق است که تهدید را باور می‌کند......! خط و نشان کشیدن یکی‌ از سرداران سپاه دوزاری برای رئیس جمهوری اسلامی منتخب علی‌ بابا


مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد تبلیغات دفاعی دوزاری جمهوری اسلامی ، روز یکشنبه ۱۹ خردادماه با وقاحت هشدار داده است که با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که اظهار نظرهای «امنیتی و دفاعی» غیرصحیح ارائه کرده و یا سیاه نمایی کنند بعد از انتخابات برخورد خواهد شد.
تو گویی مملکت ارث پدر نامعلوم ش است که اینچنین تهدید می‌کند! یکی‌ نیست از این نوکر جنایت کار، سرسپرده و دزد اجنبی بپرسد: تو چی‌ کاره مملکتی که مردم را اینچنین تهدید میکنی‌؟
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود جزایری در مورد ارائه برخی اطلاعات و گزارش‌ها در محدوده نیروهای مسلح توسط تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفته است:« قبلاً نیز تذکر داده بودیم که بهتر است نامزدهای محترم در محدوده اختیارات ریاست جمهوری به اظهارنظر بپردازند و از ورود به عرصه نیروهای مسلح که بطور مستقیم با امر دفاع و امنیت ملی کشور مربوط می شود اجتناب کنند.»
یعنی‌ ما به آنها گفته بودیم که خفه شوند و بجز آنچه که ما می‌گوییم حرف دیگری نزنند!!! یک موجود بیسرا پایی‌ که نسلش دو زار ارزش ندارد، برای ۷۵ میلیون تصمیم می‌گیرد که چه بگویند، چه نگویند، چه گوش بدهند و چه چیزی برایش خوب نیست که گوش بدهند!!!


به بزرگی‌ یزدان، مرگ برای مردمی که در چنین مملکتی با چنین وضعیتی زندگی‌ میکنند، شریف تر از زنده بودن است.
معاون ستاد کل به اصطلاح نیروهای مسلح تسبیح به دست اضافه کرده است:«حق برخورد قانونی با آن دسته از آقایان کاندیداها که این محدوده را رعایت نکرده و به اشاعه اطلاعات غیرصحیح و یا سیاه نمایی پرداختند را برای خود محفوظ دانسته و آنرا به بعد از انتخابات موکول می‌کنیم.» یعنی‌ وقتی‌ خرمان از رو ٔپل گذشت منتظر مجازات باشید، تو گویی بچه بی‌تربیتی را تهدید کنند که وقتی‌ از میهمانی برگشتیم، به خاطر بی‌تربیت بودنت، با تو چنین و چنان می‌کنیم!!

این مقام ستاد کل نیروهای مسلح دوزاری جمهوری اسلامی به طور مشخص از نامزد خاص یا موضوع مشخصی نام نبرده است. ولی در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۷ خرداد دو مساله برخورد با دانشجویان در سال ۱۳۸۲ در سالگرد حمله به کوی دانشگاه تهران و همچنین موضوع برخورد با اعتراضات در برخی از شهر‌ها مطرح شد.

در این مناظره محمد باقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و شهردار تهران، گفته بود که به عنوان فرمانده نیروی انتظامی در سال ۱۳۸۲ در جلسه شورای عالی امنیت ملی موافق برگزاری مراسم سالگرد ۱۸ تیر توسط دفتر تحکیم وحدت و صدور مجوز برگزاری تجمع بود، ولی حسن روحانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی، مخالف با برگزاری چنین تجمعی بوده است.

در واکنش به این اظهارات ‌حسن روحانی نیز گفت که پیشنهاد محمد باقر قالیباف این بوده که باصدور مجوز برای دانشجویان، آنها بیایند تا به دانشجویان به صورت «گازنبری» حمله بشود و انها را «دستگیر» کنند.

در ادامه حسن روحانی گفت که در خصوص «وضع» چند کلانتری تهران به محمدباقر قالیباف رییس وقت نیروی انتظامی گزارشی داده بود و در مقابل اقای قالیباف به وی گفته بود که کل نیروهای سالم نیروی انتظامی «این تعداد» است.

حسن روحانی در این مناظره چند بار تکرار کرد که نمی خواهد بیش از این مسایل را «بازگو» کند ولی چون محمد باقر قالیباف این گونه مسایل را مطرح کرده مجبور است که بخشی از ان را بگوید.

هیچ نظری موجود نیست: