۸.۳.۹۲

این مردک خودش را مسخره کرده و یا اربابش، مجتبی‌ خامنه‌ای را؟


ادعای مرتضوی درباره پرونده کهریزک: کامرانی در زندان «پاشویه» می‌شد، نمی‌مرد!!!!

سعید مرتضوی که به دستور مستقیم مجتبی‌ خامنه‌ای مأمور شکنجه و کشتار جوانان بیگناه ایرانی‌ که در جریان حق خواهی و آزاد‌گی در سال ۸۸ دستگیر شده و تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی‌ و روحی‌ جان خویش را در بازداشگاه کهریزک باخته اند، در سیرک مسخره دادگاه یواشکی فرمایشی، با سخنان سخیف و احمقانه، سعی‌ در مسخره کردن خود و پدر مجهول الهویهً ش دارد و یا خندیدن به ریش مجتبی‌ پسر خامنه‌ای که در لباسی روحانی روی هر چی‌ جانی است را سپید کرده؟؟؟



سعید مرتضوی دیروز گفت: اگر دادگاه حکمی علیه من صادر کند، تمکین نکرده و اعتراض خواهم کرد، سعید مرتضوی که در طول برگزاری دادگاه کهریزک هم مشخص بود از روند دادگاه ناراضی است، دیروز گفت: «در آخرین جلسه دادگاه نیز دلایل عینی آوردم که این پرونده کهریزک صد‌درصد سیاسی است و در آن بحث قضایی وجود ندارد.

طبیعی است با اشرافی که به قانون دارم!! اگر خلاف عدل حکم کنند تا آخرین مرحله تجدید نظرخواهی اعتراض خواهم کرد.»

مرتضوی درباره رضایت خانواده جوادی‌فر از او گفت: «پدر مرحوم جوادی‌فر در شرحی که نوشتند اعلام کرده هفت جلسه توضیحات مرا شنیده و اغنای وجدانی پیدا کرده که من کوچک‌ترین نقشی در این اتفاقات نداشتم.»

مرتضوی با اشاره به موضوع مرگ مرحوم کامرانی گفت: «براساس پرونده بالینی محمد کامرانی او در بیمارستان لقمان فوت شده بود. با حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص قلب و عمومی و همچنین پزشکی قانونی پرونده بالینی محمد کامرانی را بررسی کردیم که شورای پزشکی در گزارش خود اعلام کرده است بیمارستان لقمان محمد کامرانی را با تب ۴۲ درجه پذیرش کرده و ۳۲ ساعت وی در این بیمارستان بستری بوده است.»

وی ادامه داد: «در طی این ۳۲ ساعت توجه درمانی انجام نمی‌شود و به وی آمپول اشتباهی مثل دیازپام شش‌میلی‌گرمی یا انسولین تزریق شده بود. براساس این گزارش شش‌صفحه‌ای که امروز به دادگاه ارایه دادم پزشکان اعلام کردند علت مرگ مرحوم کامرانی قصور پزشکی و تزریق اشتباهی بوده است. تزریق اشتباهی باعث تشنج شده و محمد کامرانی را به کما برده بود.»

وی افزود: «محمد کامرانی در کهریزک مورد ضرب و شتم قرار نگرفته بود و براساس گفته شاهدان در زمان دستگیری در اغتشاشات مامور سیلی محکمی به صورت او می‌زند که در گزارش پزشکی قانونی آثار این ضربه به عنوان شدیدترین ضربه اعلام شده است. البته روی دست و زانو دارای خراش‌های سطحی بوده است.»

مرتضوی ادامه داد: «محمد کامرانی به خاطر تب بالا به بهداری زندان مراجعه و بعد به قصور درمانی بیمارستان لقمان انتقال داده می‌شود اگر حتی در زندان برای کاهش تب وی اقداماتی مثل پاشویه انجام می‌گرفت تب پایین می‌آمد و محمد کامرانی به سمت مرگ نمی‌رفت. همچنین درخصوص صدور حکم قصاص برای گروهبان حمیدآبادی به اتهام قتل مرحوم کامرانی با توجه به دلایلی که امروز ارایه کردیم این حکم قصاص اشتباه بوده است. خانواده مرحوم کامرانی نیز احتمالا با اطلاع از این موضوع رضایت دادند.»












هیچ نظری موجود نیست: