۵.۳.۹۲

مراسم تشییع و خاکسپاری قهرمانان ایران که در راه خدمت به مردمشان جان عزیزشان را باختند در شیراز


شیراز - مراسم تشییع و خاکسپاری قهرمانان ایران که با فداکاری و جانبازی، شهر شیراز را از آلودگی‌ نجات دادند، و گوشه‌ای از کثافت کاری‌های حکومت اهریمنی آخوندی را با پرداخت جان عزیزشان، جبران کردند در شیراز با حضور مردم و چند آخوند مفتخور برگزار شد.
یاد و نامشان همیشه گرامی‌ و جاودان باد،
باشد که در آینده و با یک حکومت ایرانی‌ از آنان و خانواده‌های محترمشان که چنین قهرمانانی‌ را به جامعه تحویل داده اند به درستی‌ و شایستگی تجلیل و قدردانی‌ شود.



منبع عکس ها: مهر
عکس: محمد رضا دهداری













در حکومت پانترک‌ها و پان عرب‌های اشغالگر ایران، برای هر سال جمع آوری زباله در تبریز ۷۰ میلیون تومان بودجه قرار داده میشود، و در شیراز زباله به گونه‌ای بر روی هم انباشته میشود که برای پاک سازی آن جان ۱۱ تن‌ ایرانی‌، گرفته میشود!!! و بعد این جماعت پانترک بی‌ وطن خائن به ایران، یک ضرب هم کاسه گدایی دستشان است و مانند زنان تازه شوهر مرده، اظهار بدبختی و ستم دیدگی میکنند.

دراین مراسم که صبح روز یکشنبه آغاز شد، استاندار فارس، فرماندار و شهردار شیراز، اعضاس شورای اسلامی شهر شیراز، معاونان این شهرداری و گروه‌های مختلف مردم حضور داشتند.

پیکر محمدرضا جنتی از کارشناسان ارشد سازمان مدیریت پسماند ، عبادالله فولادی و حسین بهروز پودنک از کارکنان سازمان آتش نشانی پس از تشییع در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

پیکر پرویز بهمن پوروموسی رحیمی از کارکنان سایت ˈبرمشورˈ در روستای دهنواز توابع شهرستان سروستان، پیکر حسین بهمن پور از کارکنان سایت برمشور در روستای ˈتیونˈ از توابع شیراز و پیکر کریم نوربخش از کارشناسان ارشد مدیریت پسماند هم در بخش فامور شهرستان کازرون به خاک سپرده شد.

مهندس حسین صادق عابدین استاندار فارس درحاشیه این مراسم بر ضرورت بررسی و اعلام علت وقوع این حادثه از سوی فرمانداری شیراز تاکید کرد و گفت:دادستان شیراز هم به عنوان مدعی العموم می تواند این موضوع را دنبال کند.

فرماندار شیراز با اشاره به آغاز بررسی علت وقوع حادثه در سایت برمشور افزود: تاکنون ازچند شاهد این حادثه دعوت شده و با آنها گفت و گوهایی صورت گرفته است.

جواد زرین کلاه ادامه داد: تمام تلاش ما این است که موضوع به سرعت بررسی و ظرف ۱۰ روز آینده نتیجه تحقیقات اعلام شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار و تسلیت به خانواده قربانیان این واقعه گفت:بدون تردید شورا و شهرداری تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا حق و حقوق قانونی این عزیزان به خانواده‌های آنها داده شود.

شبیر زارع خفری افزود:این افراد در حال خدمت و در حین ماموریت جان خود را از دست داده اند و وظیفه ماست تا به بهترین شکل ممکن از خانواده‌های آنها حمایت کنیم.

وی ادامه داد:شورا و شهرداری آماده هستند تا هرگونه کمک و حمایتی که خانواده‌های این عزیزان نیازداشته باشند به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

روز یکم خرداد جاری براثر آتش سوزی که در زباله‌های سایت ˈبرمشورˈ شیراز رخ داد، نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز برای مهار آتش و بررسی موضوع به مکان یاد شده اعزام شدند.

درهنگام مهار آتش براثرسقوط حجم بسیار زیادی از زباله ۱۱ نفر از ماموران آتش نشانی و نیروهای شهرداری شیراز در زیر آواری از زباله گرفتار شدند که درهمان ساعات اولیه این حادثه ، چهارنفرازآنان را امدادگران نجات داده و به بیمارستان منتقل کردند.

این افراد پس از بهبودی مرخص شدند و پس از ۴۸ ساعت جست وجوی شبانه روزی امدادگران، اجساد هفت تن از محبوس شدگان از زیرآواری از زباله خارج شد.

پزشکی قانونی استان فارس علت مرگ این هفت نفر را صدمه جسمی و خفگی اعلام کرد.

سایت دفن زباله ˈبرمشورˈ درفاصله ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

بدینوسیله به خانواده محترم این قهرمانان فداکار ، کلیه همکاران و دوستان در شهرداری شیراز ، خانواده بزرگ آتش نشانان و کلیه مردم ایران این مصیبت را تسلیت عرض می نماییم.

هیچ نظری موجود نیست: