۲۸.۲.۹۲

بيانيه فدراسيون کشتی‌ آمريکا در رابطه با قطع ناگهانی بازی‌ها از طرف ایران!

جمهوری اسلامی اشغالگر ضّد ایرانی‌، زمانی‌ که دریافتند قهرمانان ایران با پیروزی چشمگیری در آمریکا در جهان مطرح شده‌اند، از بغض و کینه‌ای که نسبت به موفقیت ایرانی‌‌ها در سطح جهان دارند، بلافاصله و بی‌دلیل، تیم ملی‌ کشتی‌ ایران را از آمریکا فراخواندند و بازی‌ها را قطع کردند تا هم از اتحاد بیش از پیش ایرانی‌‌ها در خارج و داخل جلوگیری کرده و هم بال و پرّ ایرانی‌‌ها را بچینند و به آنان امکان پرواز و خود نمای ندهند. ملت ایران با چنین دشمنان خونی طرف است.

به دنبال قطع مسابقات کشتی‌ بین ايران و آمريکا، فدراسيون کشتی‌ آمريکا بيانيه ای صادر کرد.

در اين بيانيه که به امضای ريچ بندر مدير اجرايی فدراسيون کشتی‌ آمريکا و بيل شر رئيس کميته برگزاری مسابقات "حفظ کشتی‌ در المپيک" رسيده، چنین آمده است:
از سوی فدراسيون کشتی‌ ايران مطلع شديم که برنامه تيم ملی اين کشور تغيير کرده است و آنها بايد به ايران برگردند و در مسابقات " اتحاد برای کشتی‌" در لس آنجلس شرکت نخواهند کرد. بنابراين، ما در نظر داريم که از اين رويداد استفاده کرده و المپيکی های روسيه و کانادا را به مسابقه در لس آنجلس دعوت کنيم تا نمايش تعدادی از چهره های شاخص جهان را شاهد باشيم. همچنين، ما در نظر داريم تا طومار امضايی در کنار مسابقات لس آنجلس تهيه کنيم.
از فدراسيون کشتی‌ ايران نيز برای حضور در مسابقات نيويورک تشکر مي کنيم. ما مسابقات فوق العاده ای با حضور سه کشور داشتيم و ايرانی ها ما را مطمئن کردند که آنها به جريان "حفظ کشتی‌ در المپيک" پايبند هستند.

هیچ نظری موجود نیست: