۲۷.۲.۹۲

آزمایشات اتمی‌ اروپایی‌ها در ایران را متوقف کنید!!! ۲۵۰ زلزله در یک هفته؛ بشاگرد امروز ۶ بار لرزید!!!!


لرزش زمین تا این حد معمولی‌ نیست و بیشتر به واسطه انفجارات اتمی‌ زیرزمینی شکل می‌گیرد. رژیم فاسد و اشغالگر جمهوری اسلامی با سرگرم کردن مردم از طریق بحران‌های اقتصادی، فقر، اعدام، نابودی پول ملی‌، خیمه شب بازی تهوع آور انتخابات که یک مشت جانی و قاتل و روانی‌ سادیسمی را کاندیدای ریاست جمهوری کرده، و کشور‌های غربی هم با تبلیغات مسخره تر سعی‌ در رنگ و لعاب زدن به آن را دارند، و مسائل ساختگی از این دست، به کشور‌های اروپایی که در نقش اربابانش ایفای نقش میکنند، امکان آزمایش سلاح‌های اتمیشان را در گوشه کنار ایران داده است. و زمین لرزه‌های مدام و پیوسته نشان از این آزمایشات در عمق زمین دارد.


سایت کلمه می‌نویسد:
در پی وقوع نخستین زمین‌لرزه با قدرت ۶٫۲ ریشتر در گوهران بشاگرد طی روز ۱۹ اردی‌بهشت برابر با شنبه هفته جاری تاکنون بیش از ۲۵۰ زمین‌لرزه که حتی در بین آنها زمین لرزه‌هایی با قدرت ۵ ریشتر به بالا نیز دیده می‌شود رخ داده است.

به گزارش فارس، از دقائق اولیه امروز جمعه ۲۷ اردی‌بهشت تا زمان مخابره این خبر نیز شش زمین‌لرزه دیگر در این شهرستان به ثبت رسیده است که بزرگترین آنها با قدرت ۴ ریشتر طی ساعت ۰۶:۰۸ دقیقه همین روز به وقوع پیوسته است. بشاگرد در شرق هرمزگان واقع و منطقه‌ای کوهستانی به شمار می‌رود.

طی زمین لرزه‌های مذکور در هفته جاری و به ویژه طی روز ۱۹ اردی‌بهشت در بشاگرد و شهر گوهران و روستاهای ایرر و کرمستان یک نفر فوت و ۱۶ تن‌ مصدوم شده‌اند.

در حل حاضر تیم‌های امدادی با حضور در منطقه امور مربوطه را تحت کنترل دارند.

اغلب منازل مسکونی در این منطقه از بشاگرد به صورت سنتی و از مصالحی همانند چوب درختان است این امر سبب کاهش تلفات شده است!


منبع


هیچ نظری موجود نیست: