۳.۳.۹۲

زهرا مصطفوی دختر خمینی دروغ می گويد!

آخوند علم‌الهدی افشا کرد : زهرا مصطفوی دختر خمینی دروغ می گويد!
عضو مجلس خبرگان(خرفت های) رهبری می‌گوید که رهبری تأکید کرده‌اند «قانون وظیفه احراز و تشخیص را برعهده شورای نگهبان گذاشته است. بنابراین احراز و تشخیص چیزی نیست که بنده بخواهم دستور بدهم و با دستور حل نمی‌شود».


علم‌الهدی در ادامه با اشاره به نامه زهرا مصطفوی (دختر خمينی) به خامنه‌ای در ارتباط با تائید صلاحیت هاشمی رفسنجانی اذعان داشت: در ارتباط با نامه زهرا مصطفوی که گفته‌اند امام بعد از اینکه اسم مقام معظم رهبری را آورده‌اند سپس اسم آقای هاشمی را نیز آورده‌اند، باید بگوییم که اگر منظور این بود که یعنی امام (گ ب گ) برای رهبری این نظام دو نفر را در نظر گرفتند نه تنها دروغ است بلکه خلاف واقع نیز است.باید این را تشخیص دهیم که حضرت امام نه تنها یک فقیه بلکه یک خبره فقیه‌شناس؟؟؟؟ هم بودند و اینگونه نسبت دادن به امام! هتک حرمت به امام گور به گوری است که امام برای رهبری این امت دو نفر را کنار هم به عنوان فقیه‌ جامع‌الشرایط دیده‌اند.

آخوند جانی خاطرنشان کرد: البته خود هاشمی هم نه در آن زمان و نه الان چنین ادعایی ندارند که فقیه جامع‌الشرایط هستند و حتی خود به عنوان فقیه جامع‌الشرایط به رهبری مقام معظم رهبری! رای داد اما اگر منظور این بوده که امام آقای هاشمی و مقام معظم رهبری (سه مرد خبیث)را همواره دو عنصر موثر در انقلاب و دو یاور و معین خود می‌دانستند باید گفت که واقعیت همین است.

عضو پاچه خوار مجمع خبرگان (خرفت های)رهبری در ادامه با اشاره به صحبت‌های علی مطهری در مورد تائید صلاحیت هاشمی رفسنجانی گفت: این حرف‌ها نسبت به رهبری که حضرت آقا فلان نامزد را تائید یا رد کند زیاده خواهی نسبت به مقام معظم رهبری است؛‌ بنا نیست حضرت آقا در مدیریت کشور دخالت کنند!!!! و در واقع مقام معظم رهبری زمانی دخالت می‌کنند که اساس انقلاب در معرض خطر قرار گیرد.(آها) اما اینکه در جزئی‌ترین مسائل نیز دخالت کنند، قطعا سنگ بر روی سنگ نمی‌ایستد.

 علم‌الهدی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نامه سیدحسن خمینی به هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه رد صلاحیت وی برای همگان غیرقابل باور بوده است اذعان داشت: احراز صلاحیت نشدن (احراز عدم صلاحیت نشدن یعنی‌ چی‌؟؟؟؟ سواد نویسنده در حد سه ابتدایی!!)آقای هاشمی به دلیل مسائل سیاسی، اخلاقی و فکری نبوده است بلکه عدم احراز صلاحیت نسبت به توانمندی وی و حتی به استناد حرف خودش بوده است.(اگه به توانمندی باشد که اکثر آخوند‌هایی‌ که پست‌های حساس و بالای حکومتی را دارند، که باید در خانه سالمندان زیر چادر اکسیژن باشندا) عضو شرم آور مجلس خرفت های رهبری در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه در انتخابات پیش رو همه سلایق حضور ندارند، گفت: این اظهارات کاملا دروغ است. در کشور دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی داریم که از این دو جریان کاندیداهایی حضور دارند پس همه سلایق در انتخابات پیش رو کاندیدا دارند.(شعور آخوند در همین حده، میگه وقتی‌ ما حضور داریم یعنی‌ همه سلایق حضور دارند!!!) وی تاکید کرد: اما اینکه بیان شده جریانی به نام جریان انحرافی کاندیدا ندارند باید گفت این جریانی نیست بلکه حتی سلیقه هم نیست که بخواهیم برای آن ارزش قائل شویم؛ آقای رئیس‌جمهور هم از روی توهم‌زدگی از آن حمایت می‌کند.
( احمدی‌نژاد که شورای نگهبان دو دوره صلاحیتش را تائید کرده و سرنوشت یک ملت ۷۵ میلیونی را به مدت ۸ سال در اختیار او قرار داده، و به زور و با کشتن و کهریزک او را به ملت تحمیل کرده، آخر سر معلوم شد که جریان انحراف بوده است!! یعنی‌ حقانیت یک ملت که فریاد زد و او را نمیخواست بعد از ۸ سال به باد دادن مملکت، اثبات شد، یعنی‌ آخوند‌ها که کثیفترین و پلید‌ترین ابلیس و شیطان از ابتدای تاریخ بشر تا کنون هستند، تا جای که به او احتیاج داشتند، به او برگزیده امام زمان لقب دادند، و زمانی‌ که دیگر به او احتیاجی نیست مانند دستمال چرک به سطل زباله راهیش کرده و دم باسنش هم مارک انحراف زدند.)


منبع





هیچ نظری موجود نیست: