۱۴.۲.۹۲

۱۳۰۰- ۱۴۰۰ سال پیش زمین مورد تشعشعات اتمی‌ قرار گرفت و اکثر مردم روی کره زمین از بین رفتند.


حدود سالهای ۵۳۶-۵۳۷ پس از میلاد ، ابرهای غباری سنگینی بیشتر نقاط زمین را برای مدت یکسال فراگرفت. قحطی و خشکسالی و بیماریهای زیادی در دنیا فراگیر شد . امپراطوری ساسانی که بر کلّ زمین حکومت میکرد از بین رفت، حدود ۸۰% جمعیت اسکاندیناوی و قسمت زیادی از جمعیت چین از میان رفتند. دلیل این توده ی غبارآلود و منشا آن هنوز مشخص نیست.

پیش از این هم دانشمندان ژاپنی از برخورد توده عظیمی‌ از تشعشعات و ذرات اتمی‌ با زمین را در ۱۳۰۰- ۱۴۰۰ سال پیش بخصوص در آسیای میانه  اطلاع داده بودند.


منبع

اگر امروز گروهی پا برهنه در حالی‌ که خنجری به کمر بسته اند بتوانند از بولیوی حرکت کرده و به آمریکا حمله کنند و آنجا را تسخیر کنند، در ۱۴۰۰ سال پیش نیز یه گروه ۳۰۰-۴۰۰ نفری از اعراب بیابان گرد، راهزن توانسته اند امپراطوری عظیم ساسانی را متلاشی کنند، امپراطوری که بر کل دنیای آن‌روز حکومت میکرد و از آنچنان نظم، سیستم و مدیریتی برخوردار بود که حتی امروزه در هیچ کجای دنیا از آن اقتدار و نظم خبری نیست.
و تاریخ احمقانه و دروغ‌های خنده داری که غربی‌ها برای پوشاندن حقارت، باج دهی‌ و بردگی قیصر‌ها و مردمشان در دربار امپراطوران ساسانی به خورد جهان دادند، تنها به درد همان مردم مسخ شده خودشان میخورد و بس.




هیچ نظری موجود نیست: