۱۶.۲.۹۲

کار زیبای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه


با حضور مدیرکل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از کتاب ۱۰۰۰ صفحه‌ای «نوروز ۹۲ در کرمانشاه» رونمایی شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، شب گذشته (۱۷ فروردین ماه) مراسم تجلیل و قدردانی از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه که در محل کاروانسرای عباسی بیستون برگزار شد، و از کتاب ۱۰۰۰ صفحه‌ای «نوروز ۹۲ در کرمانشاه» رونمایی شد.


احسان احمدی نصر، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در مراسم رونمایی از این کتاب به ارائه توضیحاتی در خصوص این کتاب ۱۰۰۰ صفحه‌ای پرداخت.

وی افزود: این کتاب در قالب ۱۰۰۰ صفحه، شش فصل و ۸۰ زیرفصل طراحی، تنظیم و به چاپ رسیده است.

احمدی نصر تصریح کرد: در این کتاب کلیه اقدامات و فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه در ایام نوروز ۹۲ به صورت مکتوب و مصور آمده است.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: همچنین در این کتاب به صورت مفصل به معرفی استان و تک تک شهرستانها به تفکیک، صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه نیز پرداخته شده است.

گفتنی است؛ در ادامه مراسم تجلیل و نکوداشت خادمین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مردم از استان کرمانشاه از فعالان این ستاد در ایام نوروز ۹۲ با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.






منبع

هیچ نظری موجود نیست: