۹.۳.۹۲

صدورحکم سنگین ،غیرانسانی و غیر قانونی علیه وبلاگ نویس زندانی...... مرگ بر آخوند

بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» وبلاگ نویس زندانی کاوه طاهری به حکم غیر انسانی، غیر قانونی و سنگین ۳ سال زندان محکوم شد.
وبلاگ نویس زندانی کاوه طاهری توسط فردی به نام ساداتی که رئیس دادگاه انقلاب شیراز می باشد مورد محاکمه قرار گرفت و به حکم غیر انسانی ، غیر قانونی و سنگین ۳ سال زندان محکوم شد.
وبلاگ نویس زندانی قرار است که در دادگاه دیگری به اتهام دروغین توهین به مقدسات ونشر اکاذیب نیز مورد محاکمه قرار گیرد.
از طرفی دیگر فشارها و تهدیدات بازجویان وزارت اطلاعات و قاضی آنها به نام ساداتی علیه خانواده طاهری و وکیل وی ادامه دارد و حتی وکیل وی را تحت فشار قرار داده اند تا عدم اجازه مطالعه پرونده وبلاگ نویس زندانی را تکذیب کند.



ساداتی که فرمان بازجویان وزارت اطلاعات را به اجرا می گذارد از انتشار اخبار مربوط به برخوردهای غیر انسانی اش با خانواده طاهری و وکیل وی سخت وحشت زده شده است و سعی دارد با تهدید و ارعاب مانع انتشار برخوردهای وحشیانه ، غیر انسانی و احکام قرون وسطایی شود.

ساداتی که رئیس یکی از شعب دادگاه انقلاب شیراز می باشد تحت نام قاضی! سعی دارد که اختناق و سرکوب علیه وبلاگ نویسان ، دانشجویان ، کارگران و سایر اقشار جامعه را حاکم کند.


لذا از مراجع بین المللی خواستار افزودن نام این شخص در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر هستیم.


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صدور احکام سنگین ،غیر انسانی و غیر قانونی علیه وبلاگ نویس زندانی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات لازم برای آزادی فوری و بدون قید و شرط این وبلاگ نویس زندانی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۸ خرداد ۱۳۹۲ برابر با ۲۹ می ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
www.hrdai.net
http://hrdai.blogspot.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193


منبع

هیچ نظری موجود نیست: