۳.۳.۹۲

در نظام سرا پا فاسد آخوندی، هر بی‌ لیاقتی مسئول شد، جمع فامیل تا پسر خاله عمه ش را هم با حقوق بالا مدیر و مسئول کرد!!

کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری، قالیباف و شبکه خانوادگی او:

محمد باقر قاليباف متولد مشهد و از فرماندهان جبهه‌های جنگ و فرمانده نيروی هوایی سپاه پاسداران و فرمانده نيروی انتظامی تهران بزرگ و شهردار تهران كه در سال ۸۴ كانديدای رياست جمهوری شد اما بنا به دلايلی احمدی نژاد به جای وی منصوب شد. او در حال حاضر بنا بر شعار «شهر ما خانه ما است»، اكثر خانواده‌های وابسته به خود را به انحاء مختلف به شهرداری برده است.


قاليباف از جمله سردارانی بود كه در دوران خاتمی با نوشتن نامه ای، وی را تهديد به دخالت در امور نمودند. او بعدها به رياست ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در دوران خاتمی رسيد. محمد باقر قاليباف از مخالفان سرسخت اصلاح طلبان ميباشد كه در اين دوره در گروه دو به اضافه يك همراه با حداد عادل و ولايتی گروهی برای كسب اين مقام تشكيل داده اند. فساد در ميان فاميل و نزديكان قاليباف همانند ديگر مسئولان موج ميزند از جمله نزديكان وابسته به وی كه درامور شهر تهران دخالت دارند مي توان از افراد زير نام برد.

هما مشير همسر قاليباف كه مسئوليت بانوان شهر تهران را بر عهده دارد -مشاور و مدير كل بانوان شهرداری تهران است.

مريم قاليباف دختر او، مشاور خانم هما مشير مادر خويش در امور بانوان شهرداری تهران است.

الياس قاليباف، پسر شهردار، مسئول امور جوانان شهرداری تهران.

اسحق قاليباف، فرزند ديگر او، در شهرداری مشغول است.

محسن بهرامی، باجناق محمد باقر قاليباف، مسئول ستاد انتخاباتی و سخنگوی قاليباف و رئيس مشاوران شهرداری تهران

ی نوريان، باجناق ديگر محمدباقر قالیباف، سردار سپاه در نيروی انتظامی به مسئوليت معاونت اجتماعی شهرداری تهران رسيد و مدتها مسئوليت موسسه فيلم نيروی انتظامی را در اختيار خود و گروه نظامي داشت. او سپس ياران سپاهی خود را برای تاسيس موسسه غير انتفاعی مهر خاور گستر به شهرداری آورد از جمله:

- سرهنگ شهرايی، سرهنگ نيروی انتظامی دوست نوريان و عضو هيات رئيسه و مدير عامل موسسه مهر خاور گستر.

- سرهنگ ملكی، سرهنگ نيروی انتظامی دوست نوريان و عضو هيات رئيسه موسسه غير انتفاعی مهر خاور گستر.

- سرهنگ روزبهانی، سرهنگ نيروی انتظامی و دوست نوريان، عضو هيات رئيسه موسسه غير انتفاعی مهر خاور گستر.

مدتی ديت سايلی مانند همان جريان موسسه كرج در اين مورد بر سر زبانها افتاده است. قاليباف عضو باند مشهدی های نظام ولايت مي باشد كه در بسياری از مراكز و نهادها و موسسات به صورت باندی عمل می نمايند از جمله روزنامه همشهری. رقبایش صورت حساب زیان ۱۶میلیارد تومانی نشریه‌های همشهری را انتشار داده اند.

بنا بر ادعائی که خود کرده است و بنابر حضور مرتبش در صدا و سیما و دیدارش با مراجع و... تا این لحظه، او برای باردوم، نامزد مرجح خامنه‌ای است.


منبع

هیچ نظری موجود نیست: