۱۰.۱.۹۲

چه کسی‌ مسئول فاسد شدن ۶۰۰ تن‌ میوه در اردبیل است؟


در حالی‌ که در دیگر شهر‌های کشور مردم با کمبود میوه مواجه هستند و قیمت میوه بشدت بالا است، در اردبیل ۶۰۰ تن‌، بله ۶۰۰ تن‌!!! میوه فاسد میشود، چه کسی‌ به این استان اجازه داده که اینچنین به کشور ایران لطمه بزند؟


حاصل خیز‌ترین استان کشور یعنی‌ آذربایجان در دست پانترک‌های عقده ای، خائن و بیوطن است که در یک قلم ۶۰۰ تن‌ میوه را از ایرانی‌‌ها دریغ داشته و آنرا راهی‌ سطل خاکروبه میکنند.

تا کی‌ این مار‌هایی‌ که در آستین پرویده ایم میخواهند آزاد بگردند و هر غلطی که دلشان خواست در ایران انجام دهند و ایران را به ویرانی بیشتر بکشند؟
اردبیل – خبرگزاری مهر نوشت:
۴۰ درصد میوه شب عید اردبیل مازاد است/ ۶۰۰ تن میوه فاسد شد!
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: حدود ۲۰۰ تن یا ۴۰ درصد میوه شب عید موجود در مرکز استان مازاد بر نیاز شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی توزیع میوه شب عید در اردبیل تصریح کرد: علت مازاد بودن میوه در شهرستان اردبیل به دلیل جذب محدود میوه توسط شهرستانها است.

وی افزود: به عنوان مثال سهمیه شهرستان مشگین شهر ۱۲۰ تن میوه بوده که تنها ۳۰ تن جذب شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید به جذب قابل توجه میوه در مرکز استان ادامه داد: شهرستان اردبیل بر خلاف سایر شهرستانها با وجود سهمیه ۶۰۰ تنی نزدیک به ۷۰۰ تن میوه جذب کرده است.

به گفته وی میوه مازاد در بیشتر مواقع به دلیل بی‌استفاده ماندن فاسد شده و از چرخه مصرف خارج می شود.

اسماعیلی با یادآوری فاسد شدن ۶۰۰ تن میوه در سال گذشته متذکر شد: ضروری است برای توزیع مناسب میوه و استفاده بهینه از سهمیه اختصاصی استان برنامه ریزی‌های مدونی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر توزیع میوه در میادین بسیج و وحدت و پنج مرکز عرضه میوه برای مسافران نوروزی به نرخ مصوب دولتی به شکل کیلویی و جعبه‌ای انجام می شود.


لینک منبع

هیچ نظری موجود نیست: