۱۰.۱.۹۲

دروغ دیگر پانترک‌هایِ فاشیست ضدّ بشر ترکیه برملا شد! اسرائیل اجازه سفر به نوار غزه را به اردوغان نمیدهد.


چندی پیش پانترک‌ها مجددا خبری دروغ را در اینترنت انتشار دادند که در آن ادعا شده بود که ناتان یاهو به خاطر کشته شدن ده‌ها ترک وحشی که سعی‌ در فرستادن محموله الو خشک به نوار غزه را داشتند و وقتی‌ با مخالفت گارد ساحلی اسرائیل مواجه شدند، با چوب و چماق به جان ماموران اسرائیلی افتادند و در این جریان کشته شدند، از ترکیه عذر خواهی کرده و اردوغان این عذر خواهی را کافی‌ ندانسته است. این خبر دروغ و بی‌ اساس مانند خبر آشتی‌ و صلح با کرد‌ها امروز با خبری که مطبوعات اسرائیلی انتشار دادند بر ملا شد.


روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از مقام‌های اسرائیلی نوشت، رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه باید از سفر به نوار غزه صرف نظر کند و مقامات اسرائیل به اردوغان اجازه سفر به نوار غزه را نمی‌دهند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از مسئولان اسرائیلی نوشت، اظهارات اردوغان علیه اسرائیل احمقانه و تحریک آمیز است و تل‌آویو نمی تواند در برابر این سخنان سکوت کند.

این منبع افزود، مقام‌های اسرائیل از کاخ سفید خواسته اند تا جلو نوکر حلقه بگوش خود رجب طیب اردوغان را گرفته و پیش از آنکه دیر شود، از سفر او به نوار غزه جلو گیری کنند.

هیچ نظری موجود نیست: