۱۳.۱۲.۹۱

کشور انگلیس، جنایت کاری که نابود کننده‌ زندگی‌ بر روی کره‌ زمین است.


بعد از فاجعه زیستی‌ خلیج مکزیک، که ناشی‌ از نشت نفت از یک چاه نفت دریایی متعلق به انگلیس در خلیج مکزیک بود و این نشت پس از انفجار سکوی نفتی دیپ‌واتر هورایزون تحت مسؤلیت شرکت نفت انگلیس در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۰ ایجاد شد ، یک فاجعه تاسف بار و واقعی محیط زیستی‌ در خلیج مکزیک که خلیج بزرگی از اقیانوس اطلس در جنوب شرقی قاره آمریکای شمالی‌ است، بوجود آمد و گونه‌های حیوانی‌ و گیاهی‌ زیادی را از بین برد و به اکو سیستم این منطقه و شمال کره‌ زمین، خسارات جبران ناپذیری را وارد کرد، اینک نوبت به آلاسکا و دریای شمال رسیده است که بر اثر نشت نفت مجدد، از سکوی نفتی‌ شرکت نفت انگلیس دچار فاجعه زیستی‌ شود.


در پی نشت نفت از یک سکوی حفاری و استخراج نفت متعلق به شرکت انگلیسی در دریای شمال، بیش از ۷۰ کارمند مستقر در این سکو از محل تخلیه شدند.

گفته می شود که از ادامه نشت نفت جلوگیری شده است و پس از بررسی‌های فنی و بازرسی‌های امنیتی، بهره برداری از آن ادامه خواهد یافت.

این دومین حادثه مشابه در سال ۲۰۱۳ می باشد. در حادثه ماه ژانویه سکوی نفتی که ۲۷ چاه نفت را تحت نظر داشت، نیز با نشت نفت مواجه شد که در آن زمان ۹۲ کارمند این سکو از محل تخلیه شدند.

منبع: صدای روسیه

قرن هاست که انگلیس، این جزیره امّ الفساد، و چند میلیون انگلیسی‌، برای بقا و موجودیت کثیف خویش، دنیا و مردم دنیا را در معرض عذاب جنگ، گرسنگی، آلودگی، ترور و بیماری‌های خطرناک آزمایشگاهی قرار داده اند، و با تخریب اکو سیستم کره‌ زمین، بسیاری از گونه‌های گیاهی‌، حیوانی‌ را از بین برده و تمدن‌های انسانی‌ بیشماری را منقرض کرده اند، و هیچ کس هم در دنیا پیدا نمی‌شود که جلو این مفسدین فی‌ الارض را بگیرد. همه جای دنیا هم رخنه کرده‌اند و جوری رفتار میکنند تو گویی دنیا ارث پدر جنگلیشان است که هر کاری دلشان خواست با آن بکنند و تا روزی که اینها وجود دارند، دنیا روی سعادت را نخواهد دید.

هیچ نظری موجود نیست: