۱۷.۱۲.۹۱

در جمهوری اسلامی بردن نام زن، و هر نمادی که به نام زن باشد جایز نیست.


 آخوند‌های همجنس گرا و کودک آزار، نه تنها از بردن نام زن وحشت و نفرت دارند بلکه هر مطلبی که نام زن را تداعی کند نیز در این جمهوری منحرف جایز نیست!
به دنبال رقابت انتخاباتی بین گروه قالیباف شهردار تهران و گروه مشایی، یک مملکت به اسارت مشتی لجاره درآمده و این اراذل و اوباش در رقابت با یکدیگر برای بردن و غارت بیشتر، مردم یک کشور را گروگان گرفته‌اند و با تمامی ارزش‌های جامعه بازی میکنند، و از ارتکاب هر گونه پستی و رذالت رویگردان نیستند، و در این راه علاوه بر مردم بیگناه ایران، تاریخ و هویت ایرانی‌ و زبان پارسی‌ که مدت هاست قربانی شده‌اند، دین و خدا و پیغمبرش را نیز سلاخی کرده اند و مانده تعدادی واژه در لغت نامه‌ها که اینک به آنان نیز رحم نکرده و نمیکنند.


ˈحمیدرضا بتوˈ معاون سازمان رفاه شهرداری تهران:

ˈبهارˈ نام زن است و بهتر است عنوان نشود!

تهران بزرگ-  ˈحمیدرضا بتوˈ معاون سازمان رفاه شهرداری تهران عنوان کرد:کلمه ˈنوروزˈ نام مرد است و عنوان آن در برنامه‌های کاری شهرداری تهران خالی از اشکال است اما کلمه ˈبهارˈ یکی از نام‌های خانم‌ها بشمار می رود و بهتر است عنوان نشود.

به گزارش خبرنگارایرنا، حدود یک ماهی است که شهرداری تهران از عنوان کلمه بهار حذر می کند و در هیچ یک از سرفصل‌های کاری شهرداری تهران این کلمه بیان نمی شود و در هیچ پارچه نوشته‌ای هم دیگر وجود ندارد. تنها فصل همدلی و استقبال از نوروز است که چشم همگان را نوازش می دهد !

این در حالی است که در آستانه بهار قرار داریم اما دریغ از عنوان این کلمه زیبا !

به نظر می رسد سرآغاز این برخورد‌ها پس از سخنرانی احمدی نژاد در مراسم ۲۲ بهمن امسال بوده که در انتها احمدی نژاد از عنوان ˈزنده باد بهارˈ استفاده کرد ، پس از این اقدام ابلاغ نامه‌ای از طرف یکی از مدیران میانی حوزه غیر فعال شهرداری تهران به معاونان امور شهری مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ارسال شد .

این نامه روز اول اسفند ۱۳۹۱ با شماره ۱۲۹۴۱۵۰/۶۱۷ در اتوماسیون اداری شهرداری تهران به ثبت رسیده و از معاونان مناطق شهری خواسته شده به جای استفاده از کلمه بهار از واژه ˈفصل همدلیˈ استفاده کنند.

حال سوالی که مطرح می شود این است که در محدوده مدیریت شهری تهران چگونه می شود یک مدیر میانی دستوری سازمانی در این سطح را ابلاغ کند ؟ و با این حساب شعار مدیریت واحد شهری که شهردار تهران در هفت سال گذشته بدنبال بدست آوردن آن بوده است، در عمل اینگونه خواهد بود؟ و جالب اینجاست که در زمان حاضر پیشنهاد این مدیر شهری مورد استقبال و اجرای مسوولان شهرداری قرار گرفته و در شهر در حال اجراست !!.

با پیگیری‌های مکرر خبرنگار ایرنا، بالاخره پس از مدتها یکی از مسوولان شهری ضمن تکذیب حذف کلمه بهار از سرفصل‌های کاری شهرداری به خبرنگار ایرنا اینطور پاسخ داد: کلمه ˈنوروزˈ نام مرد است و عنوان آن در برنامه‌های کاری شهرداری تهران خالی از اشکال است اما کلمه ˈبهارˈ یکی از نام‌های خانم‌ها بشمار می رود و بهتر است عنوان نشود.

معاون توسعه و رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران گفت: هیچ نامه‌ای برای حذف کلمه بهار به من ابلاغ نشده و هیچ فردی به من نگفته است حق نداری از این کلمه استفاده کنی! حتی خود شهردار.

ˈحمید رضا بتوˈ که تلاش داشت با قسم خوردن‌های مکرر اصل این اقدام شهرداری را تکذیب کند ، گفت: نامه شخص شهردار تهران برای اجرای برنامه‌های شهری در نوروز ۹۲ مشخصا با عنوان استقبال از بهار است و در این نامه همه مسوولان شهری مکلف شده اند تا برنامه‌های متعدد فرهنگی اجتماعی، ‌ترافیکی، عمرانی و... را در ایام نوروز با عنوان فصل همدلی به اجرا درآورند. وی با درخواست خبرنگار ایرنا، اصل و رونوشت این نامه را در اختیارش قرار نداد.


بتو توضیح داد: فصل همدلی برگرفته از بیانات مقام‌های عالی نظام است و با این هدف در سرفصل اقدامات نوروزی شهرداری قرار داده شده تا بتوان وحدت میان مسوولان و مردم را بیشتر کرد و از تشنج‌های میان مسوولان کاست. 


این اظهارات در حالی مطرح و تکذیب می شود که مسوولان شهری همچنان از عنوان کلمه بهار در عنوان سخنان خود دوری می کنند. مصادق این امر نشست خبری امروز سخنگوی شهردار تهران باعنوان اعلام برنامه‌های نوروز ۹۲ بود که همه خبرنگاران شاهد آن بودند.

منبع: ایرنا

هیچ نظری موجود نیست: