۹.۱.۹۲

فتوای جهاد جنسی : تهیه فاحشه اسلامی برای تروریست‌هایی‌ که بر علیه مردم سوریه می‌جنگند.

بعد از ارسال سلاح‌های نظامی و شیمیایی، همچنین ارسال بی‌دریغ کمک‌های نقدی و پولی‌ برای تروریست‌های که مشغول بمب گذاری‌های کور در سوریه هستند و کشتن و آواره کردن مردم بیگناه و ویرانی سوریه تحت لوای ارتش آزادی بخش سوریه در دستور کارشان قرار دارد، انگلیس و اروپا برای اینکه این تروریست‌ها چیزی کم نداشته باشند از طریق آخوند‌های وابسته فتوای ارسال فاحشه اسلامی به این تروریست‌ها را صادر کرده‌اند.



تونس شاهد بحث و جدل‌های فراوانی بر سر فتوایی است که «» جهاد جنسی «» در سوریه را برای حمایت از مخالفان حکومت بشار اسد، حلال دانسته است.


به گزارش پویش به نقل از روزنامه الحیات ، نور الدین الخادمی وزیر امور دینی تونس با ابراز تعجب از چنین فتوایی گفت که این فتوا پذیرفتنی نیست. او گفت که چنین مسائلی اصطلاحات جدید و غربی است و فتوا باید مستند به مراجع علمی خود باشد.

الخادمی تاکید کرد: هرکس در داخل یا خارج از کشور فتوا دهد، این فتوا خود او را ملزم می‌کند نه مردم و سازمان‌های دولتی تونس را.

برخی از پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در تونس، فتوایی منتسب به شیخ «م. ع» را منتشر کرده بودند که از دختران مسلمان! می‌خواهد برای جهاد از راه نکاح و کمک به مخالفان در سوریه به این کشور بروند.

برپایه گزارش‌های رسانه‌ای ، ۱۳دختر تونسی برای عمل به این فتوا راهی سوریه شده‌اند.

منابع نزدیک به شیخ «م. ع» صدور چنین فتوایی را از جانب شیخ رد کرده و تاکید کردند چنین خبری با هدف تخریب چهره مخالفان در سوریه منتشر شده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که سایت‌های نزدیک به نظام بشار اسد اقدام به انتشار این خبر کرده‌اند.

بدون توجه به اینکه این فتوا صحیح یا جعلی باشد اما به نظر می‌رسد تاثیر خود را بر بخش‌هایی از جامعه تونس گذاشته است.

چند روز پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه یک جوان تونسی همسر خود را طلاق داده تا امکان رفتن به سوریه و مشارکت در جهاد نکاح با مجاهدان را بیابد .

منبع : بازتاب امروز

هیچ نظری موجود نیست: