۲۷.۱۲.۹۱

آخوند شاگرد شیطان، شیطان پرست که جز غم و گریه و زشتی و پلیدی و رنگ مشکی‌ تحمل دیدن شادی و زیبایی و رنگ‌های دیگر را ندارد، ببیند و کور شود.


فرناز عبدلی طراح لباس برند «پوش» در ایران به دویچه وله می‌گوید سعی کرده لباس‌های زنانه‌ای را برای بهار ۱۳۹۲ طراحی کند که با توجه به شرایط اجتماعی ایران قابل پوشیدن در خیابان باشند. فرناز عبدلی می‌گوید ویژگی لباس‌های زنانه بهارانه سال ۹۲ خصوصیت کاربردی آنهاست. او می‌گوید: «من خودم به عنوان یک دختر جوان ایرانی که در این جامعه با محدودیت‌های خیلی زیادی زندگی می‌کنم، اصلی‌ترین معیارهایم برای شروع کار این بود که لباس‌هایی طراحی کنم که در عین کاربردی بودن، زیبا باشند. مبنای کارمان طراحی لباس‌هایی بود که در خیابان قابل پوشیدن باشند.» رشته‌ی تحصیلی فرناز عبدلی طراح لباس برند «پوش» طراحی گرافیک است. او بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی، دوره‌ای در زمینه‌ "فشن دیزاین" (طراحی مد) گذرانده و از یک سال قبل به صورت حرفه‌ای برای طراحی لباس برنامه‌ریزی کرده است.
طراح لباس برند «پوش» اضافه می‌کند: «از دید خودم به این قضیه نگاه کردم. از دید دختری به سن و سال من که خیلی مشکل‌پسند است و می‌خواهد چیزی بپوشد که زیبا باشد، متفاوت باشد و با توجه به شرایط داخل ایران، کاربردی هم باشد.»
به گفته فرناز عبدلی از پنج روز پیش که کلکسیون بهارانه لباس‌ها افتتاح شده استقبال خوبی در ایران صورت گرفته است. او می‌گوید: «حتی کسانی که نمی‌توانند خرید کنند یا اصلا قصد خرید ندارند یا حتی آقایان، می‌آیند نظر می‌دهند که کارها خوب است، متفاوت است، خیلی بهاری است. در این اوضاع و احوال خاکستری این روزهای کشور، خیلی جای امید دارد و آدم را به هیجان می‌آورد.»




















منبع

۶ نظر:

ناشناس گفت...

یاد بگیر و به قشرهای دیگه توهین نکن ، و تنها اونهایی که از جنس خودت هستن رو انسان قلمداد نکنی .
تو هر چی که می خوای باشی باش . اما انسان باشو خود فروشی نکن .
نه اینکه بگم همه آخوندا خوبن ، نه اما اگه یه نفر انسان باشه اینجوری بقیه رو به سخره نمی گیره . یاد بگیر که به عقاید و نظرات دیگران احترام بذاری . تا به عقایدت احترام بذارن

AdamBarfi گفت...

لطفا شما هم یاد بگیر قبل از اینکه منبر بری و نصیحت کنی‌، دست کم خودت رو معرفی‌ کنی‌ که به بی‌ادبی و بلد نبودن معاشرت محکوم نشی‌!

ناشناس گفت...

ای آخوند دوست بینوا

ناشناس گفت...

ولش کن آخوند پرست بینوا رو

ناشناس گفت...

درود

طراحی های بسیار زیبا و حرفه ای رو دیدم و لذت بردم
درود بر شما

Unknown گفت...

باریک ا... ناشناس
تف به ذات هرچی غربزده و سطحی نگره-شیطان اونه که میگه هرچی هست همین دنیاست و دنیای دیگه وجودنداره