۱۳.۱۲.۹۱

ایران دوستی‌ یا جریان فتنه در راه است!

آخوند دوزاری حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، یک روحانی جانی
در ادبیات آخوند ضدّ ایرانی‌، ایران دوستی‌ جریان فتنه نامیده میشود!
آخوند حیدر مصلحی وزیر اطلاعات امروز به تحرکات «جریان فتنه» اشاره کرد و گفت: «این جریان با پشتوانه مالی داخلی و خارجی خود را مجهز کرده و می‌خواهد برای انتخابات برنامه‌هایی داشته باشد.»


به گزارش خبرگزاری امنیتی فارس، آخوند مصلحی وزیر اطلاعات در همایش شورای دستگاه‌های نظارتی کشور در باره تحرک‌های اخیر «جریان فتنه» گفت: «این جریان با پشتوانه مالی داخلی و خارجی خود را مجهز کرده و می‌خواهد برای انتخابات برنامه‌هایی داشته باشد.»


آخوند وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی افزود: « نکته مهم و قابل توجه این است که در انتخابات آتی باید به گفتمان امام و رهبری توجه داشت. این گفتمان باید شعار همه دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد و نکته مهم این است که این گفتمان در دوره‌های اخیر موفقیت‌های خوبی داشته است.»
آخوند وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری همزمان دو انتخابات شوراهای و ریاست جمهوری گفت: «بحث نظارت بر شوراها مطلب مهمی است زیرا از نظر اقتصادی و برخی مصوبات این پتانسیل وجود دارد که در آنجا سوء استفاده‌هایی صورت گیرد. شورای دستگاه‌های نظارتی هم باید به عنوان ناظر بر سلامت دستگاه‌ها با وقوع جرایم اینچنینی مقابله کند.»

وزارت اطلاعات در ماه‌های اخیر تلاش کرده تحرکات داخلی را به عوامل خارجی مرتبط کند. دستگیری گروهی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب با اتهام همکاری با «بی‌بی‌سی» فارسی به عنوان یک نهاد امنیتی-جاسوسی یکی از اقدام‌های اخیر وزارت اطلاعات برای مقابله با «جریان فتنه» بوده است. این در حالی است که بی‌بی‌سی فارسی بنا به سیاست خود، «برانداز» محسوب نمی‌شود.
منبع: خودنویس



فقط آخوندا و نوکرانشان که میدزدند، میکشند، وطن فروشی میکنند، اعدام میکنند، ایران را ویران میکنند، آثار باستانی ایران را داربست میزنن تو روز روشن خراب میکنند، اینا شدن ایرانی‌ و داخلی‌ و به جایی‌ بند نیستند، آن مردمی که از گرسنگی و تشنگی مینالند، برای ایران دل سوزی میکنند، به ویرانی ایران اعتراض میکنند، میشوند جریان فتنه و مستقیم وصل میشوند به عوامل خارجی‌. 

در جایی‌ خواندم که نوشته بود:

میگویند ملایی با خری درمسجد بهم آویخته بود. شخصی رد شد و گفت: تف بر تو که در خانه خدا از این کارها میکنی. ملا جواب داد: شانس آوردی دستم به کار خیر بند است والا نشانت میدادم تف انداختن در خانه خدا چه عقوبتی دارد!

این شده حکایت ما. آخوند نوکر اجنبی، ضد ایرانی‌، ایران ویران کن به ایرانی‌ دلسوز وطن میگه فتنه و عامل خارجی‌.


منبع: خودنویس

هیچ نظری موجود نیست: