۱۱.۱۱.۹۱

مصباح یزدی در آمریکا!

مصباح یزدی در نیویورک! این عکس در سال ۱۹۹۱ گرفته شده است.

هر آدم متفکر و اندیشمندی این عکس مصباح یزدی، مامور و جاسوس انگلیس، دوست و یار قدیمی‌ خمینی را ببیند، بلافاصله چند سئوال به ذهنش هجوم می‌آورد که:

۱- مصباح یزدی ، برای چی‌ به آمریکا و یا به گفته خودش کشور "شیطان بزرگ" سفر کرده، و اصولا در آنجا به دنبال چه بوده؟ سفر توریستی بودی؟ زیارتی بوده؟ بازرگانی بوده؟ سفیر جمهوری اسلامی بوده؟ و یا نه رفته بود دستور‌های جدیدی در رابطه با نابودی ایران از اربابش انگلیس بگیره؟

۲- حالا خبر مرگش سفر کرده، چرا آنجا کشف حجاب کرده و لباس آخوندی را درآورده و با کت و شلوار میگشته است؟ و هدف از درآوردن لباس ننگین آخوندی چه بوده؟ و مگر نه این است که طبق شریعت ‌شیعه این شاگردان ابلیس زمانی‌ که این لباس ننگین را به تن‌ میکنند تا روزی که می‌میرن میبایستی آنرا به تن‌ داشته باشند و لباس دیگری نپوشند ؟



این همان کسی‌ است که بارها و بارها اعلام کرده که هر کسی‌ دم از ایران و ایران دوستی‌ بزند، مأمور آمریکا و دشمن اسلام است! یعنی‌ هر کسی‌ دلش برای ایران بسوزد، و نخواهد سرنوشتی مانند فلسطینی‌ها داشته باشد، باید به جرم جاسوسی آمریکا در ملأ عام اعدام شود، و این جونور کسی‌ است که دستش تا بازو به خون جوانان بیگناه ایران آغشته است.





این مکار ضدّ ایرانی‌ در سال ۱۳۸۹ در مشهد به طور علنی، مردم را هیچ کاره مینامد و ۴ تا تکبیر به هر چه رای و رأی‌گیری میزند و می‌گوید تا خامنه‌ای کسی‌ را به عنوان رئیس جمهور قبول نکند، کسی‌ که مردم انتخاب میکنند ، طاغوت است! جدا اینا مردم را از گوسفند هم یه چیزی اونورتر فرض میکنند!

هیچ نظری موجود نیست: