۱۰.۱۱.۹۱

پورمحمدی: دلیل عقب‌ماندگی اجرا نکردن احکام اسلام است

فقط یک نگاه به صورت از خدا برگشته این موجود، که نمایانگر ذات آلودهٔ و شیطان صفت ش است، پاپ را کافر می‌کنه!


مصطفی پورمحمدی، با اشاره به اینکه بیشترین درگیری‌ها، ترورها و آدم‌کشی‌ها در جهان اسلام رخ می‌دهد؛ دلیل عقب‌ماندگی جوامع اسلامی را اجرا نکردن صحیح احکام اسلام دانست. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گرانی‌های ایران اگر در اروپا بود مردم این قاره شهر‌ها را به آشوب می‌کشیدند!


به گزارش فارس، مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به درگیری‌ها و عقب‌ماندگی‌های جهان اسلام گفت که این مسائل «نشان‌ دهنده این است که ما خیلی از دین اسلام فاصله گرفته‌ایم.»

پورمحمدی با بیان اینکه علت تسلط «کفار» بر جهان اسلام عدم رعایت صحیح احکام اسلام است افزود: با وجود اینکه بسیاری از مردم نماز می‌خوانند، همچنان شاهد درگیری، ناهنجاری‌ها، منکرات و فحشا و عقب‌ماندگی در جامعه هستیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت که وضعیت کشور با توجه به امکانات و ظرفیت در جایگاه خوبی نیست.

وی با اشاره به گرانی‌های فراوان در ایران گفت: امروز معضل گرانی در کشور بزرگ‌ترین دردسر بوده و همه آن را حس می‌کنیم.

پورمحمدی در پایان هم اضافه کرد: مردم ما نسبت به مساله‌ی گرانی‌ها صبور بوده، در حالی‌ که مردم اروپا در صورت افزایش قیمت‌ها یا کم شدن حقوق‌شان، شهر را بهم ریخته و به آشوب می‌کشانند.

منبع: خودنویس


یکی‌ نیست از این آخوند رو از دنیا برگشته ابلیس گون، ابلیس صفت، بی‌سواد، عقب مونده، نوکر انگلیس بپرسه، دیگه چجوری باید احکام اسلام اجرا می‌شده که نشده؟ .... اعدام نمی‌کنید؟ که می‌کنید ...... سنگسار نمی‌کنید؟ که می‌کنید...... دست قطع نمی‌کنید؟ که می‌کنید ....... آخوندا سر کار نیستن؟ که همگی‌ سر کارند ...... تفکیک جنسی‌ نکردی؟ که کردید و عمل لواط و فحشا و زن و کودک آزاری به لطف اسلام به آوج خودش رسیده...... قوم و قبیله قریش درست نکردید؟ که کردید، تبعیض و اختلاف طبقاتی آنچنان زیاد است که به افسانه بیشتر شبیه تا واقعیت!..... یه عرب زاده، عرب پرست برای پسر ۱۸ سالش یه پورشه چندین میلیاردی می‌خره، یه ایرانی‌ بینوا از زور گشنگی تو سطل اشغال زندگی‌ می‌کنه....عرب پرستی نکردید و جون همه ایرانی‌‌ها را فدای اسلام نکردید؟ که کردید، ۳۴ ساله که جون ایرانی‌‌های زنده و متفکر را فدای اسم یه عربی‌ که ۱۴۰۰ سال پیش مرده و تا حالا پودر شده کردید و هر که گفت بالای چشم یه عرب صحرا گرد آدم خور ابرو است ، بردید به سبک و روش وحشیان قرون وسطی با شکنجه کشتید و با چاقو تکه تکه ش کردید.

یعنی‌ اینا سواد شون بیشتر از این حرف‌های هزار و یک بار تکرار شده نیست، هر وقت از اینا در باره‌ هر موضوعی بپرسی‌ همین مزخرفات را تحویل میدند، و همه عقب موندگی‌های خودشان را به بهانه درست اجرا نشدن اسلام میپوشانند.

هیچ نظری موجود نیست: