۲۷.۱۰.۹۱

سوریه در سازمان ملل، ترکیه را تروریست دزد اقتصادی نامید


سوریه در سازمان ملل متحد ترکیه را به "تروریسم اقتصادی" و به دزدی تجهیزات صنعتی از خاک سوریه متهم کرد.


بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت که دولت ترکیه با استفاده از شرایط دشوار در این کشور از شهر حلب سوریه در حدود ۱۵۰۰ واحد تجهیزات صنعتی و داروسازی دزدیده است. به گفته وی، این اعمال جنایتکارانه علیه توسعه و رفاه سوریه است و باید به عنوان یک عمل تروریستی محکوم شود.

نماینده سوریه همچنین گفت که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید از ترکیه خواستار بازگشت "اموال به سرقت رفته" و پرداخت غرامت شود.

منبع: صدای روسیه





یعنی‌ زمانی‌ که تروریست‌های القاعده وابسته به ترکیه و عربستان، به رهبری کماندو‌های انگلیسی‌ مشغول منفجر کردن ساختمان‌های غیر نظامی و کشتار مردم بیگناه سوری و آواره کردن هزاران تن‌ از آنان بوده اند، ترکیه از این اوضاع شلوغ استفاده کرده و ماشین آلات صنعتی و کارخانجات دارویی سوریه در حلب را چپاول میکرده است. یعنی‌ خوی غارت گری ترک‌ها در طی‌ اعصار و قرون و با گذشت زمان از بین نرفته و رسیدن انسان به تمدن هیچ تأثیری روی این خلق و خوی نگذاشته و همچنان در رگ و پی‌ آنان موجوده، و هنوز خنجر در میان دندان‌هایشان گذاشته و به سوی‌‌ قربانی وحشیانه حمله کرده و به غارت گری میپردازند، یعنی‌ پوشیدن کت و شلوار، و آراستن خود به مظاهر تمدن هیچ تأثیری در عوض کردن موجودیت بربر آنان نداشته است و ترک‌ها همچنان همان ترک‌های کوتاه قدی هستند که با بدنی لخت، و با گرزی سنگی‌ در دست و با سرهای تراشیده در جنگ شرکت میکردند و از کشتن سگ‌ها و گربه‌ها هم نمی‌گذشتند.

هیچ نظری موجود نیست: