۲۷.۱۰.۹۱

سازمان پولی‌ و نامعتبر یونسکو روز جهانی بیتلز را جشن می گیرد!


روز چهارشنبه مردم دنیا مطابق با تصمیم یونسکو روز جهانی بیتلز، گروه موسیقی لیورپول را جشن میگیرد.!


روز ۱۶ ژانویه ۱۹۵۷ در شهر لیورپول انگلیس مراسم افتتاح باشگاه "کاورن" برگزار شد که در آنجا گروه موسیقی برای اولین بار کنسرت اجرا کرد. بنا به یک روایت، ایده نامگذاری گروه به نام "بیتلز" معتلق به جان لنون است. او این اسم را در خواب دید. کلمه " بیتلس " از زبان انگلیسی سوسکها ترجمه می شود.


بیتلز معروف‌ترین و موفق‌ترین گروه راک انگلیس است.( با آن حجم تبلیغاتی که برای آنها میکردند گروه ساسی مانکن هم بود به معروفترین و موفقترین گروه تبدیل میشد) در سال ۱۹۷۰ این گروه منحل شد. نوازندگان آن به اجرای کنسرتهای انفرادی پرداختند و در ۸ دسامبر ۱۹۸۰ جان لنون در نیویورک توسط مارک چپمن، یک طرفدار روانی خود با تیر کشته شد. جورج هریسون در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۰۱ در شهر لس آنجلس از بیماری سرطان فوت کرد. پل مک کارتنی و رینگو استار، دو شرکت کنندگان دیگر بیتلز تا به امروز مشغول به کار موسیفی حرفه‌ای هستند. ( ٔپل مک کارتی هم مانند الیزابت و جنتی ۴۵۰ سالش است)

منبع: صدای روسیه

چندی پیش در اخبار داشتیم که یونسکو، تار ایرانی‌ را به نام آذربایجان ثبت کرده، پیش از آن هم شاعر گرانقدر ایران نظامی را به نام آنها زده بود. و البته این خوش خدمتی بود که غربی‌ها در ازای بردن نفت و گاز رایگان آذربایجان و به رسمیت شناختن علی‌ اوف جبار و دیکتاتور که نمونه ش را فقط میتوان در قرون وسطی پیدا کرد، به آذربایجان جدا شده از ایران کردند.

غربی‌ها با ساختن سازمان‌های پولی‌ و نامعتبر مثل یونسکو و بزرگ کردن آنها از طریق تبلیغات وسیع، سعی‌ در به دست آوردن درامد از این طریق دارند. و هر که بیشتر به آنها خدمت کند، میتواند هر چه را که در عالم دوست دارد انتخاب کرده و به نام خودش در این سازمان به ثبت برساند. یعنی‌ مثلا روس‌ها که به فردوسی‌ علاقه‌ای شدید دارند و به خاطر این حکیم عالیقدر ایران، رشته دانشگاهی فردوسی‌ شناسی‌ و زبان پارسی در روسیه به راه انداخته اند، میتوانند اگر بخواهند با پرداخت مبلغی که یونسکو را راضی‌ کند، و یا با دادن امتیازاتی به غرب، ( مثلا در مقابل دست کشیدن از حمایت بشار اسد) فردوسی‌ را به عنوان شاعر روس، در یونسکو به ثبت برسانند.


و عکس این هم صادق است، یعنی‌ هر کشوری که گوش به فرمان غربی‌ها نباشد و غربی‌ها بخواهند او را به زمین گرم بزنند، فرهنگش را چپاول کرده و به نام دیگر کشور‌ها به ثبت میرسانند،!.... اینچنین اعتباری دارند این دست سازمان‌های جهانی‌!

چنین سازمان نامعتبری، که خود را به عنوان مرجع اطلاعات جهانی‌ مینامد، آنچنان به خطا رفته و نادرست عمل کرده که حداقل ما ایرانی‌ ها، و تمامی کسانی‌ که در دنیا سرشان به تنشان می‌ارزد و مطالعاتی داشته اند، میدانند که یونسکو با ثبت اطلاعات نادرست، اولا اعتبار خویش را به زیر سئوال برده و دوم اینکه مخاطبین و مراجعین خویش را به دروغ فریفته است، و آنان را تحمیق کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: