۲۵.۱۰.۹۱

مردمانی که ایرانی‌ بشمار نمی‌آیند! کپر نشینها

اینها نه تنها ایرانی‌ محسوب نمیشوند، بلکه ظاهرا به عنوان انسان هم در نظر گرفته نمیشوند. عکس‌ها و گزارشی که به وسیله خبر گذاری جمهوری اسلامی، یعنی‌ خبر گذاری فارس تهیه و در سایت این خبرگزاری قرار داده شده است، گویای همه چیز است و شرح و تفسیر نمیخواهد. (قابل توجه رهبر دون کیشوت جمهوری اسلامی، که عمری است با دشمن فرضی‌ می‌جنگد، یعنی‌ این گزارش و عکسها کار دشمن نیست و تهیه شده به وسیله خبرگزاری خود آخوند هاست).

گزارشی از داستان دردآور عده‌ای ایرانی‌ که در کشوری که بر روی گنج نشسته، و به عنوان کشور امام زمان و حکومت عدل علی‌ به دنیا معرفی‌ میشود، زندگی‌ میکنند...... زندگی‌ که از حیات یک حیوان افلیج محقر تر و آلوده تر است.
آخوندک محمد رضا فراهانی می‌گوید: در سال ۱۳۸۱ یکی از دوستان طلبه روزنامه‌ای به بنده داد که توی آن روزنامه از زبان نماینده وقت شهرستان عنبر آباد استان کرمان عبارتی با این مضمون منتشر شده بود: مردم اطراف عنبر آباد همچون انسانه‌ای اولیه زندگی می‌‌کنند!

یعنی‌ ۱۰ سال پیش به این جماعت از خدا بیخبر گفته شده که مردمی بینوا در چه شرایطی زندگی‌ میکنند، ننگتان باد، ای بیشرمترین مردمان تاریخ بشر.

این آخوندک ادامه میدهد: لذا به کمک عده‌ای از طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم برای شناسایی منطقه راهی آنجا شدیم. زمانی که به منطقه عنبر آباد و روستاهای اطراف آن رسیدیم، متأسفانه مشاهده کردیم عمق فاجعه بیشتر از چیزی بود که در روزنامه منعکس شده بود.

ولی‌ این آخوندک ابله، این فاجعه را کمبود نیاز‌های اولیه و اقلیتی زندگی‌ برای این مردم نمی‌بیند، بلکه میگوید: "خیلی از مناطق کپر نشین منطقه هنوز حتی یک روحانی هم که مسائل شرعی را برای آنها تفهیم کند ندیده بودند و بعضی از این روستاها طی سال گذشته و امسال برای اولین بار در طول سال‌های طولانی توانسته‌اند شاهد حضور یک روحانی باشند. و خیلی از این مناطق سابقه حضور روحانی برای تبلیغ نداشته‌اند."

بله از نظر این آخوندک این کپر نشین‌ها تبلیغ حماقت و روحانی کم دارند!!!
تا به ایشان تفهیم کند که هر چه بر سرتان میاید خواست خداوند تبارک و تعالی میباشد و شما باید شکر گذار او و نماینده مفتخور بی‌ خاصیتش بر روی زمین یعنی‌ آخوند‌ها باشید و وظیفه دارید از آنچه که دارید یک پنجم سهم امام را کنار بگذارید!







آخوندک فراهانی با بیان اینکه به دلیل نبودن مبلغ در این مناطق، سطح فرهنگی و دینی این مناطق بسیار ضعیف است ابراز داشت: مردم، احکام ابتدائی دین را نمی‌‌دانند و هنوز بحث‌‌های ضروری دین و حتی رعایت احکام محرم و نامحرم جا نیفتاده و از آن بیگانه هستند.



فراهانی ادامه داد: بعضی از روستاها، اموات را بدون سدر و کافور غسل می‌‌دهند و به جای آن، برگ درختی به نام سدر را توی آب می‌‌ریزند و با آن بدن میت را غسل می‌‌دهند یا رسومات محلی خودشان را -که هیچ دلیل شرعی ندارد- اجرا می‌‌کنند.

آخوندک محمدرضا فراهانی که از سر حماقت و یا بیشرمی در کنار این بچه‌های محروم از زندگی‌، ابلهانه با خنده جلو دوربین ژست می‌گیرد. سطح شعور این جماعت همین اندازه است که در کنار چنین رقتی، به جای تاسف و خجالت و مردن از شرم، نیششان باز میشود.




وی یادآور شد: مدارس بسیاری از روستاها یا کپری است یا در چادر، یک مدرسه علم کرده‌اند که هیچ امکاناتی ندارد، فقط یک زیلوی پاره شده و یک تخته سیاه کهنه و یا یک صندلی حلبی برای معلم دارد لذا دانش‌آموزان با این امکانات و شرایط، ترک تحصیل می‌کنند و یا اگر سواد هم دارند کلاس پنجمی آنها به اندازه یک کلاس اولی شهرستان هم اطلاعات و دانش ندارد.




وی تأکید کرد: خیلی از مسائلی که نمی‌دانند نشان از پایین بودن سطح فرهنگ منطقه به دلیل نبودن روحانی و مبلغ است!


فراهانی خاطر نشان کرد: در خیلی از این مناطق کپرنشین، حتی یک دستشویی و یا یک حمام و حسینیه و یا یک خانه وجود ندارد، همه چیز کپری ساخته شده است. شما فرض کنید در یک منطقه جنگی قرار دارند که هیچ امکاناتی نیست و همه چیز حتی آب آنها غیر بهداشتی است.

این مبلغ افزود: خود مردم این منطقه از لحاظ مالی تمکن مالی ندارند که بخواهند ۱۰ روز یا بیشتر میزبان یک روحانی باشند! و اگر گروه ما مبلغی به اینجا‌ها می‌فرستد، باید خودمان از لحاظ خورد و خوراک هم آنها را تأمین کنیم.

( این ابله انتظار داشته مردمی که هیچ ندارند از او و مفتخور‌های همراهش پذیرایی و میزبانی هم بکنند! یعنی‌ یک دیوانه، یک احمق به تمام معنا، یک منگول بیشتر از این آخوندک می‌فهمه و حالیشه)



و در آخر تنها کاری که این آخوندک و همراهانش برای مردمی که به قول خودشان مانند انسان‌های اولیه و عصر حجر زندگی‌ می‌کند، انجام دادند، ساختن یک اتاق به عنوان حسینیه و زدن تابلو آن و عکس یادگاری گرفتند و سپس فرار از منطقه.
در حالی‌ که آخوند‌های مفتخور ضّد ایرانی‌، در پایتخت سوار ماشینهای چند میلیاردی میشوند، مردم این سرزمین مانند حیوانات وحشی و در دردناکترین شرایطی که حتی یک آفریقایی در این شرایط زندگی نمیکند، روزگار میگذراند.


لینک خبر و تصاویر در سایت خبرگزاری فارس سخنگوی جمهوری اسلامی



هیچ نظری موجود نیست: