۳۰.۱۰.۹۱

اتفاق تاسف باری که امروز در بلغارستان رخ داد.


رهبر حزب DPS بلغار (پانترک‌های تجزیه طلب بلغارستان)، احمد دوغان هنگامی که مشغول سخنرانی برای رفقای حزبی خود بود، به ناگاه شخصی‌ با اسلحه گازی در کنار او حاضر شده و به طرف او نشانه گیری کرد. احمد دوغان جان سالم به در برد ولی‌ این جوان بلافاصله مورد حمله پانترک‌های حاضر در سالن قرار گرفت و وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دستگیر شد.


به گزارش رویترز، مرد مهاجم ۲۵ سال دارد و چاقو مجهز بوده است. هنوز از انگیزه او برای حمله به احمد دغان اطلاعی در دست نیست.


احمد دوغان، رئیس حزب بلغاری "جنبش برای حقوق بشر و آزادی" در روز شنبه در مراسم افتتاحیه کنفرانس حزب در پایتخت در صوفیه مورد سوء قصد قرار گرفت. پس از آن که دوغان برای سخنرانی روی تریبون قرار گرفت ناگهان یک مرد جوان با اسلحه گاز به صحنه آمد و اسلحه را به طرف رهبر حزب نشانه رفت. دوغان توانست اسلحه را از دست مجرم بکشد.  اوکتای آنی محمدوف، شهروند 25 ساله شهر بورگاس به دوغان حمله کرد. دو چاقو هنگام تفتیش بدنی آنی محمدوف یافته شد. در این حمله دوغان آسیبی ندیده است. حزب "جنبش برای حقوق بشر و آزادی" نماینده منافع اقلیت های ترکیه در بلغارستان است.


ترک‌های تجزیه طلب بلغارستان در لوای حزب DPS مانند پانترک‌های ایران، بدترین توهین‌ها را به ملت و تاریخ بلغارستان انجام داده و همان گونه که در ایران خرابکاری میکنند و سعی‌ در نابودی ایران دارند، همین عمل را نیز در بلغارستان انجام میدهند، و این جوان که وحشیانه مورد ضرب و شتم ترک‌های حاضر در سالن قرار گرفت، وطن پرستی است که از شنیدن تحقیر و توهینی که این ترک‌های نژاد پرست نسبت به کشورش انجام میدهند به جان رسیده است.
ضمن محکوم کردن کارش ولی‌ میتوان او و کارش را تا حدی درک کرد، و میتوان فهمید که چرا به اینجا رسیده است. پانترکیسم که هدیه شوم و منزجر کنندهٔ ترکیه به جهان و به خصوص کشور‌های همسایه است از طاعون بدتر و مخرب تر است و میبایستی کشور‌های درگیر، با این فاشیست‌های نژاد پرست ترک به طور جدی برخورد کنند.



هیچ نظری موجود نیست: