۲۷.۱۰.۹۱

فتوای خامنه ای در باره ممنوعیت سلاح هسته ای


رامین مهمانپرست، نماینده وزارت امورخارجه اعلام نمود که فتوای آیت الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در باره ممنوعیت سلاح هسته‌ای برای دولت الزامی است. آژانس « آسوشیتدپرس» روز سه شنبه این خبر را گزارش داد. مهمانپرست متذکر شد که فتوا به بحث‌ها پیرامون طراحی سلاح هسته‌ای توسط دانشمندان ایرانی پایان خواهد داد. در سال گذشته، خامنه‌ای اعلام نمود که جمهوری اسلامی قصد ساخت سلاح هسته‌ای را ندارد و آن را اختراعی « حرام» ، « خطرناک و مضر» نامید.


ایالات متحده، تعدادی از کشورهای غربی و اسرائیل نسبت به ایران در طراحی سلاح هسته‌ای تحت پوشش برنامه اتمی‌ صلح آمیز مظنون هستند. تهران اعلام می دارد که برنامه آن کشور متوجه تأمین نیازهای کشور به نیروی برق است.

منبع: صدای روسیه

این بدان معنا است که جمهوری اسلامی سر عقل آمده و قصد آشتی‌ با دنیا را دارد و دنیا هم میبایستی از مواضع غیر بشری خود دست کشیده و تحریم‌ها را بردارد و به این بازی مضحک و جنگ زرگری که تنها به منظور چپاول ایران صورت گرفته، و مردم نجیب ایران را بستوه آورده است، بعد از ۳۴ سال پایان دهد. هر چند بعید به نظر میاید که غربی‌ها از این جایگاه پر سود تحریم، که به بهانه مبارزه با سلاح هسته‌ای به ایران تحمیل کرده اند، به همین راحتی‌ دست بکشند.

هیچ نظری موجود نیست: