۲۸.۱۰.۹۱

جنگ کفتاران شهید دزد

اینها دقیقا به روش کفتار‌ها بر سر اجساد ( پیکر جوانان تحصیل کردهٔ ایرانی‌ که به دست رژیم کشته شده‌اند) هم بجان یکدیگر افتاده اند!

عادت زشت شاگردان مصباح یزدی بدزدیدن شهدای آزادی، و آلودن نام آزادهٔ آنان بعنوان شهدای بسیجی‌!



پدر خوانده‌ که هاشمی رفسنجانی(گردن کلفت) است را همگان می شناسند. شناخت حمید رسائی، کسی که در مجلس به او حمله کرده است، نیز می تواند بی‌فایده نباشد:


چندی قبل حمید رسایی از شاگردان برجسته مصباح یزدی(تمساح عربی‌) كه هنوز پرونده دزدی چند میلیارد تومانی او در اداره كل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قم باز است، در سخنانی ضمن حمله به هاشمی و دیگران در مورد شهدای ۹ دی سال ۸۸ سخن به میان آورد(همان چماق داران و شاگردان سعید حدادیان، مداح چاقوکش، لات و آدمکش خامنه‌ای، که سوار بر موتور، در روز عاشورا به مردم حمله کرده و در زیر پای جمعیت میلیونی مردم کتک خوردند.) و اسامی برخی از به اصطلاح شهدای رﮊیم در طول جنبشهای مردم بعد از كودتای انتخاباتی را مطرح کرد. و از آنجا كه دروغ نزد جبار و دستیاران او و رﮊیمی ها، روحانیان دولتی، مجاز گشته است، لازم شد شهدای نامبرده شده توسط رسایی، شناسائی شوند.

شناسائی آنان معلوم کرد:

 رسائی، همانند دیگر کذابان حاکم بر كشور، شهید دزدی کرده است. از اسامی که ذکر کرده، تنها یك نام از یک بسیجی بوده است. آن نام را هم خامنه ای قبلا اعلام كرده بود.
حداقل ۱۷ تن‌ دیگر کسانی بوده اند كه توسط نیروهای انتظامی – بسیجی یا سپاهی كشته شده اند. در ضمن او از چند نفر دیگر نام می برد كه نامهاشان در فهرست شهدای دوران جنبش نبودند. شاید بعدها کشته شده اند و یا بعدها شناسائی شده و بر فهرست اسامی شهدا افزوده شده اند .

البته از این دست اخبار دروغ و شهید دزدی قبلا توسط فرمانده سپاه پاسداران و به خصوص جنتی صورت گرفته و تازگی ندارد 
و به دلیل کذب این ادعا ها تا كنون هیچ گزارشی از خانواده این شهدا تهیه نشده است.

رسایی می گوید :« ...اما باید ۹ دی را پاس داشت چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، پس از تشییع پیکر روح خدا خمینی کبیر، ۹دی عظیم‌ترین اجتماع مردمی در پایداری و ایستادگی بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. ۹ دی را باید پاس داشت به خاطر شهدای جوان و مخلصی که در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم برای مقابله با کودتای ۸۸ به شهادت رسیدند».

این اعتراف رسایی نشان می دهد كه كلیه راهپیمایی های انجام شده تا ان زمان كمتر از ۹ دی بوده اند و از آنجایی كه بر اساس آمار مطرح شده نظام با كلیه ترفندها و امتیازات و مرخصی‌ها و آوردن نیرو از مناطق مختلف استان تهران توانسته بود تنها حدود ۲۰۰ هزار نفر را گرد هم آورد، (۷۵ میلیون مردم تحت ستم ایران به وسیلهٔ ۲۰۰ هزار تن‌ به اسارت گرفته شده‌اند !! اگر هر ایرانی‌ فقط یک تًف بندازد، این ۲۰۰ هزار تن‌ غرق خواهند شد.) بنابراین، پس دیگر راهپیمایی هائی که رﮊیم ترتیب می داد و می دهد، كمتر از آن جمعیت داشته است. به سخن دیگر، ادعاهای رﮊیم از شرکت میلیونها تن در راه پیمائی ها، همواره دروغ بوده است.

رسایی در بخشی دیگر از سخنانش می گوید :«...روز ۹ دی فرا رسیده و در حالی که فتنه گران مدعی شده اند سوگمندند، هیچ کس از شهدای فتنه یاد نمی کند؟ شهدایی که اکثر قریب به اتفاقشان بسیجی بوده و همگی آنها با اسلحه‌ای که کالیبر آن از سلاح‌های رسمی کشور نیست، به شهادت رسیده اند.(اگر کالیبر و فشنگ بیگانه بوده، چرا حتی یکی‌ از آنها در صدا و سیمای دروغ پراکن ضرغامی کذاب این نوکر بی‌ اختیار ارتجاع و آخوند، تا به حال نشان داده نشده است؟ هر چند ترتیب دادن این گونه نمایش‌ها نیز، برای رژیم سرا پا فساد آخوندی، آسان و به راحتی‌ آب خوردن است.) کاش برخی از خواص به جای این که دنبال این باشند که تئوری ساکتین فتنه از کدام کره نازل شده، به دنبال آدرس منزل این شهدا می گشتند و از خانواده این شهدا دعوت می کردند تا در این ایام به مجلس بیایند و بوسه بر دستشان بزنیم».

به راستی از چه رو است كه بیش از ۲۰ نفر را رسایی به عنوان شهدای بسیجی نام می برد اما دریغ از اینكه صدا و سیما و بسیج سپاه پاسداران توانسته باشند گزارشی یا فیلمی از این شهدا یا خانواده آنها یا مراسم سالگرد یا ... تهیه کنند !!!!

در كشوری كه اگر یك بسیجی را پشه ای نیش زند كلیه امكانات صدا و سیما و بخش تبلیغاتی بسیج – سپاه پاسداران – سازمان تبلیغات اسلامی – گزارشگران مختلف دهها نهاد تبلیغاتی و نظامی به كار می افتند تا ببینند این پشه از كدام خیابان حركت كرده و به آن بسیجی رسیده و او را نیش زده است، چرا در این مورد قفل سكوت بر دوربین‌ها و میكروفون های خود زده و كوچكترین گزارشی تهیه نکرده و انتشار نداده اند؟!

رسایی بیاد دارد كه صدا و سیما در آن روزها چگونه اخبار دروغ را از طریق برنامه خبری ۲۰.۳۰ در سطح جامعه می پراكند و تنها در یك مورد، خامنه ای صحبت از شهیدی از شهر ری كرد. كه حتی از او هم گزارشی تهیه نشد تا مشخص شود آن «شهید» كه بوده است!

بنابراین برخلاف سخنان روسای سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و... و جنتی، درمورد شهدای بسیجی یا سربازان گمنام امام زمان كه مخفیانه دفن شده اند هیچ اثری از هیچ «شهید» رﮊیم به دست نیامده است. و به همین دلیل است كه نه عضوی از خانواده «شهید»ی در مجلس حضور پیدا كرد و نه هیچ مسئولی به خانه «شهید»ی رفت. زیرا كه نه شهیدی از بسیج در میان آنان بود و نه هیچ كدام از خانواده‌ها تمایلی به پذیرش بسیجی بودن شهید خود داشته اند و اگر شهیدی بود قطعا به جز سید علی خامنه ای بسیاری از مسئولان خانه آن شهید را برای نشان دادن جنایات معترضین تبدیل به زیارتگاه می كردند تا همواره در تبلیغات از آن استفاده کنند.

اما شهدائی که این بار رسائی آنها را دزدیده است و با این کار، جنایت دومی را مرتکب شده است که کشتن شخصیت آزاده آنها است، جان باختگان زیر هستند:

۱-ناصر امیر نژاد، دانشجوی دانشگاه هوا فضا واحد دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات که در ۲۵ خرداد به دلیل تیراندازی نیروهای بسیجی در خیابان محمد علی جناح كشته شد سن او ۲۵ سال بود.

۲-حمید عراقی، در خیابان آزادی با شلیك گلوله به شهادت رسید.

۳-بهمن جنابی، ۲۰ ساله، شاگرد تعمیرات شوفاژ در خیابان آزادی كشته شد.

۴-داوود صدری، ۲۷ ساله، كسبه خیابان سلسبیل كه در تیراندازی بسیجیان مسجد لولاگر به سر او به شهادت رسید. در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۸۸

۵-سعید عباسی فر گلچینی، فروشنده كیف و كفش، ۲۴ ساله، در ۳۰ خرداد ۸۸ بر اثر ضربات باتوم و چماق به شهادت رسید.

۶-مصطفی غنیان، دانشجوی كارشناسی ارشد، در ۲۵ خرداد، به هنگام گفتن الله اكبر در خوابگاه دانشگاه تهران كشته شد.

۷-میثم عبادی، شاگرد فرش فروشی، ۱۷ ساله، در میدان صادقیه كشته شد.

۸-علی فتحعلیان، در ۳۰ خرداد، به هنگام تیراندازی بسیجیان مسجد لولاگر به شهادت رسید.

۹- علیرضا افتخاری، ۲۹ ساله، روزنامه نگار، در تاریح ۲۵ خرداد به دلیل ضربات باتوم و چماق دچار ضربه مغزی شد و جنازه‌اش در ۲۲ تیرماه به خانواده وی تحویل شد.

۱۰-محرم چگینی قشلاقی، ۳۴ ساله كه در تهران به شهادت رسید.

۱۱-مسعود خسروی، در ۲۵ خرداد سال ۸۸ در میدان آزادی به شهادت رسیده است.

۱۱-عباس دیسناد ، ۴۰ ساله، براثر ضربات باتوم و چماق به شهادت رسید.

۱۲-رامین رمضانی، ۲۹ ساله، پس از آزادی، به علت وجود لخته های خون در سینه به شهادت رسید. او قبل از آزادی، چند روز بازداشت بود چرا كه در فیلمی كه نیروی انتظامی گرفته بود تصویر او وجود داشت و مادرش او را به نیروی انتظامی تحویل داد كه بعد از چند روز آزاد شد اما به دلیل درد در قفسه سینه به بیمارستان برده شد ولی به علت جمع شدن لخته خون در ناحیه سینه كه حاصل آویزان کردن او از پا بود، به شهادت رسید.

۱۳-یعقوب بروایه، دانشجوی كارشناسی ارشد هنر دانشگاه تهران بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

۱۴-امیر حسین طوفانپور، ۳۲ ساله، در تاریخ ۲۹ خرداد بر اثر اصابت گلوله به ساق دست و پهلو به شهادت رسید.

۱۵- سرور برومند، ۵۸ ساله، در ۲۵ خرداد به علت اصابت گلوله در خیابان محمد علی جناح شهید شد.

۱۶-فاطمه رجب پور ، ۳۸ ساله، براثر اصابت گلوله در خیابان محمد علی جناح در ۲۵ خرداد به شهادت رسید.

چند نام دیگر را نیز رسایی بر زبان آورده استكه باید مورد شناسائی بیشتر قرار گیرد. مانند: حسین غلام کبیری و محمدحسین فیض و سجاد سبزعلیپور و سجاد قائد رحمتی وحسام.

شماره ۸۱۹ از ۲۵ دی تا ۸ بهمن ۱۳۹۱

منبع: مقاله با کمی‌ دست‌کاری از سایت بنی‌صدر، انقلاب اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: