۱۷.۱۰.۹۱

نامه‌ای از زندان اوین: وقتی‌ مصباح یزدی و جنتی دو فسیل ضّد ایرانی‌ و نمایندگان ابلیس بر روی زمین، فعّال میشوند!


مصطفی تاجزاده در نوشته کوتاهی به بیان نکاتی پیرامون برخی فعالیتهای انتخاباتی اقتدارگرایان پرداخته است.

به گزارش نوروز، این زندانی سیاسی فعال شدن مصباح، جنتی و فرمانده سپاه را نشان از پیش رو بودن کودتای انتخاباتی دیگری دانسته و هدف از تخریبها و هتاکی‌های اخیر را دور کردن اذهان مردم از انتقاد به سلطنت مطلقه و اشرافیت نفتی - نظامی میداند.


عضو دربند جبهه مشارکت اسلامی همچنین در مورد ویدیویی که هفته گذشته از صحبتهای وی در خصوص انتخابات از صدا و سیما پخش شد، بار دیگر با صراحت اعلام میکند :" من معتقدم در دوره قبل کودتا شد". وی تبلیغات اینچنینی از سوی حاکمیت را نشانه ضعف آنها می داند و مینویسد : "من معتقدم اگر درست و قانونی رسیدگی کنند انتخابات ۸۸ باطل است و احمدی نژاد باید محاکمه شود و علت این که مرا در انفرادی و دور از بقیه زندانیان سیاسی نگاه داشته اند این است که می ترسند این دیدگاه منتقل شود."

این زندانی سیاسی بار دیگر با تاکید بر آمادگی خود برای مناظره با کودتاگران پیشنهاد کرده است تا وی را از انفرادی و بی‌هیچ سند و مدرکی در مقابل همه تیم بازجوها قرار دهند تا روشن شود مقصر اصلی رهبرو احمدی نژاد هستند یا موسوی و کروبی.

تاجزاده با اشاره به سکوت رهبری در هتاکی‌های اخیر به هاشمی رفسنجانی این سکوت را برای دو قطبی کردن فضای انتخابات برای رای آوردن نامزد مورد نظر رهبری دانسته و معتقد است در سه سال گذشته تنها موردی که رهبری گروه‌های خودسر را محکوم کرده در خصوص حمله به سفارت فحیمه انگلستان بوده است.

وی در بخشی از نوشته خود آورده است: "حرف ما روشن است اگر وضع خوب است که همه باید از رهبر تشکر و به او دعا کنند که کشورمان در مقایسه با کشورهای منطقه و دنیا اوضاعش عالی است! و اگر وضع بد است، انتقاد اصلی متوجه ایشان است که ۷۰% اختیارات کشور را مستقیم در دست دارد و ۳۰% بقیه را هم غیرمستقیم اعمال می کند."

متن کامل این نوشته که در اختیار نوروز قرار گرفته است در پی می آید:

این روزها دوباره در حال احیای فعالیت‌های تبلیغی‌شان در سال ۸۸ هستند. به اشرافیت روحانیت حمله می کنند ولی قصدشان این است که سلطنت مطلقه را از انتقاد رهایی بخشند. چون به هر حال مسبب اصلی وضع موجود اوست. حرف ما روشن است اگر وضع خوب است که همه باید از رهبر تشکر و به او دعا کنند که کشورمان در مقایسه با کشورهای منطقه و دنیا اوضاعش عالی است! و اگر وضع بد است، انتقاد اصلی متوجه ایشان است که ۷۰% اختیارات کشور را مستقیم در دست دارد و ۳۰% بقیه را هم غیرمستقیم اعمال می کند.

هدف دوم از هتاکی‌های اخیراین است که اذهان را از توجه به اشرافیت نفتی - نظامی که در حال شکل گیری است و رانتی‌ترین و آلوده‌ترین نوع اشرافیت پس از انقلاب است، دور کنند. این روزها هرجا که بروند صحبت از فسادهای میلیاردی است و این که چطور دولتی که ادعا می شود پاک‌ترین دولت‌های تاریخ ایران است، عملاً تبدیل شده به فاسدترین دولت پس از انقلاب؟!

فقط یک نمونه از این فساد مالی که هیچ کس حاضر نیست در موردش توضیح دهد مربوط به واردات خودرو با ارز مرجع است. یعنی طبق اعلام خودشان یک سوم از دو و نیم میلیارد دلار ارز مرجع که امسال برای واردات خودروهای لوکس تخصیص داده اند، در اختیار یک نفر قرار گرفته که با دلار مرجع(هزارتومان) خود رو وارد کرده و با ارز سه هزار و پانصد تومان فروخته که اگر هیچ سود دیگری نبرده باشد، در همین معامله سود او دو هزار و پانصد میلیارد تومان بوده است. به این ترتیب ارز دارو را که حیاتی‌ترین نیاز روز انسان هاست به همین سادگی فدای سودجویی فردی کرده اند که دولت و مجلس جرأت ندارند نامش را ببرند!

نکته سوم این که باز هم مثل دفعه قبل رهبر در مورد هتاکی‌ها سکوت کرده است. دقیقاً مانند سکوتی که در قبال هتاکی‌های علنی در تبلیغات انتخاباتی کرد. ظاهراً این سکوت از هم اکنون برای دو قطبی کردن فضای انتخابات است تا نامزد موردنظر ایشان رأی آورد و بعد ا زانتخابات اعلام می شود که ایشان مخالف بوده است و اساساً هتاکی کار درستی نیست! و با یک انتقاد کوچک ا زمقصرین که همان جبهه سلفی - تکفیری‌های پایداری و منصوبان خود، دامن رهبری را به اصطلاح پاک می کنند. و به این شکل حتی ظاهر قضیه را هم حفظ نمی کنند. جالب است در سه سال گذشته تنها موردی که رهبری گروه‌های خودسر را محکوم کرده حمله به سفارت فحیمه انگلستان بوده است و گرنه نه در مورد قضیه حرم امام رضا و نه مرقد امام و نه راهپیمایی قدس و ۲۲ بهمن و نه هتاکی‌های اخیر، نه تنها نقدی از جانب ایشان صورت نگرفته است بلکه سکوت تأیید آمیز داشته اند.

نکته چهارم در مورد انتخابات، فعال شدن مصباح و جنتی و فرمانده سپاه است که فعالیت این‌ها معنایش این است که کودتای انتخاباتی دیگری در راه است. مدتی بود که از تئوریسین استبداد دینی(مصباح یزدی) خبری نبود که اکنون در آستانه انتخابات دوباره به صحنه آمده و برای مردم خط و نشان می کشد. جنتی هم که باید عامل اجرای قانون باشد و مثلا رئیس داوران این مسابقه است، هنوز شش ماه به انتخابات مانده افراطی‌ترین مواضع را اتخاد کرده است.

نکته دیگر در خصوص فیلمی است که یکی از شبکه‌های صدا و سیما پخش کرده و در آن به سخنانی از من اشاره میکند. من این فیلم را ندیده‌ام اما همان حرف همیشگی را می زنم که هرچه تبلیغات بیشتری می کنند نشان دهنده این است که فهمیده اند که جامعه و به خصوص هوادارانشان نسبت به انتخابات ۸۸ و عملکرد اقتدارگراها توجیه نیستند و همیشه تبلیغ یک سویه نشانه ضعف است.

من معتقدم در دوره قبل کودتا شد و قطعا رسیدگی به شکایت ما از نظامیان ابعاد کودتا را باز خواهد کرد و به همین دلیل هم از رسیدگی به این شکایت استنکاف می ورزند. ضمن این که به نظر من همان ستاد کودتا دوباره فعال شده ولی این بار دستش برای مردم کاملاً رو شده است. بنابرین نیاز به اقدامات تبلیغی بیشتر با صرف هزینه‌های کلان هستند. من معتقدم اگر درست و قانونی رسیدگی کنند انتخابات ۸۸ باطل است و احمدی نژاد باید محاکمه شود و علت این که مرا در انفرادی و دور از بقیه زندانیان سیاسی نگاه داشته اند این است که می ترسند این دیدگاه منتقل شود و گرنه یک بند را در شرایطی که کمبود جا برای زندانی‌هایشان دارند، به من اختصاص نمی دادند و ارتباطم را با دیگران قطع نمی کردند.

این‌ها با ژست برنامه هایی همچون دیروز امروز فردا میخواهند نشان دهند که جامعه چند صدایی است ولی اگر اعتماد به نفس دارند و از افشای حقیقت نمی ترسند، همه شنودها، اسناد و اطلاعاتشان را جمع کنند و تنها یک ساعت قبلش به من اعلام مناظره کنند. مرا از همین انفرادی بی‌هیچ سند و مدرکی در مقابل همه تیم بازجوها قرار دهند تا روشن شود مقصر رهبرو احمدی نژاد هستند یا موسوی و کروبی که به ستم و به شکل غیرقانونی در حصر قرار گرفته اند. طبق اخبار خودشان در روزنامه‌ها اعلام شده علت این که برای این دو بزرگوار دادگاه نمی گذارند این است که نتیجه آن آبروریزی برایشان است.

مصطفی تاجزاده
زندان اوین

منبع: سایت امروز

هیچ نظری موجود نیست: