۲۴.۱۰.۹۱

دلیل مسخره اوباما در رابطه با حمله آمریکا به افغانستان!


رئیس جمهور ایالات متحده طی سخنانی گفت: به افغانستان حمله کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که القاعده از آنجا به آمریکا حمله نکند. ( یعنی‌ حرف از این مسخره تر هم داریم؟)
به گزارش خبرگزاری فرانسه، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه مدعی شد هدف حضور آمریکا در افغانستان، منع گروه القاعده از انجام حملات از این کشور بوده است.


اوباما که در سخنرانی هفتگی خود صحبت می کرد، گفت: طالبان را از پایگاه‌هایشان راندیم و هدف اصلی و دلیل جنگی که انجام دادیم آن بود که مطمئن شویم قاعده از افغانستان برای انجام حملات علیه آمریکا استفاده نکند. ( هر دو گروه تروریستی ساخت غربی هاست، یعنی‌ القاعده ساخت انگلیس و طالبان‌ها ساخت سازمان امنیت آمریکا است)

رئیس جمهور آمریکا این سخنان را یک روز پس از دیدار با «حامد کرزی» رئیس جمهور افغانستان مطرح کرد که طی آن اعلام کرده بود ماموریت نظامیان آمریکایی در افغانستان از بهار آینده تغییر خواهد کرد و بر آموزش ارتش افغانستان متمرکز خواهد شد.

پس از حوادث ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، آمریکا به افغانستان حمله کرد و در دسامبر همان سال طالبان را شکست داد. ( چهار تا افغانی وحشی که همه عمر تو کوه‌ها بوده اند و سواد خواندن و نوشتن هم ندارند در جنگ با ارتش اول جهان)

اوباما همچنان درباره عقب نشینی تمام نیروهای آمریکایی در افغانستان پس از سال ۲۰۱۴ تصمیم گیری نکرده است.

اوباما در ادامه سخنرانی هفتگی خود به چالش‌های دیگری که آمریکا با آن مواجه است اشاره کرد و گفت: اوضاع سلامت، کاهش بدهی‌ها و ایجاد اشتغال از جمله چالش هایی است که آمریکا با آن مواجه است. ( آنچه که امروز در دنیا اهمیت دارد، همین‌هایی‌ است که اوباما گفته، یعنی‌ سلامت، اقتصاد شکوفا و ثروت و کار شیک و اداری برای هر غربی، دیگر مطالب یعنی‌ کشته شدن هزاران خاورمیانه ای، آفریقایی و دیگر مناطق دنیا، آواره شدن میلیون‌ها تن‌ انسان، خرابی و ویرانی، جنگ و گرسنگی، در دیگر مناطق دنیا به هیچ وجه مهم نیست. این واقعیت امروز دنیا است)

هیچ نظری موجود نیست: