۵.۱۰.۹۱

مخالفت وزیر کشور جمهوری اسلامی با طرح پیشنهادی مجلس درباره اصلاح قانون انتخابات


مصطفی محمدنجار، وزیر کشور جمهوری اسلامی ،‌ با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات، آن را موجب محدود کردن اختیارات وزارت کشور دانست و با آن مخالفت کرد.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، وزیر کشو برخی موارد موجود در طرح اصلاح قانون انتخابات را با قانون اساسی و اصل تفکیک قوا مغایر توصیف کرد.
نمايندگان مجلس هفته گذشته با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوری، آن را برای تصويب نهايی به شورای نگهبان فرستادند.

منبع: صدای روسیه

جنگ زرگری که برای داغ کردن دیگ انتخابات تقلّبی و غیر واقعی‌ و برای ساختن یک نمایش مسخره دیگری بنام انتخابات و دموکراسی، در بین کفتار‌ها و شغال‌های اشغالگر ایران براه انداخته شده است، همچنان در تلاش برای پاشیدن خاک در چشم مردم آگاه ادامه دارد. این اشغالگران حیله‌گر وابسته به غرب که همه تلاششان حفظ منافع غربیهاست و برای ایران و ایرانی‌ نه تنها کوچکترین ارزشی قائل نیستند بلکه آمده اند تا آنجایی که میتوانند چپاول کنند و ببرند، و باقی‌ را هم که نمیتوانند از ایران خارج کنند، یا بسوزانند، تخریب کنند، بکشند و یا از بین ببرند، و در نتیجه هیچ نوع اختلافی‌ در جهت دستیابی بهدف چپاول و نابودی ایران با یکدیگر ندارند، و در مجموع سر همگی‌ آنها در یک آخور بسته شده و از یکجا دستور میگیرند، و حکایت شغال برادر سگ زرد را تداعی میکنند. تنها اختلافی‌ که در بین هست، جهت وابستگی آنهاست، یعنی‌ عده‌ای حافظ منافع انگلیس و اروپایی‌ها هستند، و عده‌ای حافظ منافع آمریکا و گروهی نیز سنگ روسیه و چین را بسینه میزنند.

هیچ نظری موجود نیست: