۱۴.۹.۹۱

۵۵ عضو پ ک ک در هلند دستگیرشدند!


پلیس فاشیست هلند از دستگیری ۵۵ عضو حزب "کارگران کردستان" ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استاندارد، دادستانی کل هلند اعلام کرد پلیس این کشور ۵۵ از اعضای پ ک ک را در جنوب غرب این کشور دستگیر کرده است.


بر این اساس این افراد به منظور برگزاری یک نشست محرمانه یک هفته‌ای در یک محل تفریحی در شهر المیت گردهم آمده بودند که مورد حمله پلیس قرار گرفتند.

حزب کارگران کردستان ترکیه از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته می شود. دولت هلند نیز از سال ۲۰۰۷ فعالیت پ ک ک را در این کشور ممنوع کرده است.

گفتنی است درگیری‌های نظامی پ ک ک با دولت ترکیه که از سال ۱۹۸۴ آغاز شده تا کنون ۶۵ هزار کشته به جا گذاشته است.

منبع: دیپلماسی

ترکیه در دنیای سیاست جهانی‌، همیشه سیاست "فواحش" را پیگیری می‌کند، یعنی‌ هر جا به او بیشتر برسند و بیشتر پول پرداخت کنند، خود را در آن آغوش پهن می‌کند، گاهی‌ اروپایی ها، گاهی‌ امریکای‌ها و گاهی‌ ایران و به تازگی روسیه، را از خود راضی‌ می‌کند، و مثل فواحش وقتی‌ کارشان با او پایان می‌یابد و دیگر بدرد نمی‌خورد لاجرم به بیرونش میافکنند، درست مثل فواحش شروع به فحاشی به ولی‌ نعمت سابق خود کرده و سرّ و صدا راه میاندازد. اروپای‌ها برای اینکه این فاحشه صدایش بخوابد و البته بیشتر برای پیشبرد سیاست‌های استعماری خود و چپاول ملت ها، هر چند یک بار دستی‌ به سرّ و گوش ترکیه میکشند. و این خدمت دولت فاشیست و همیشه خمار هلند را از این گونه نوازش‌ها میتوان مثال زد.

هیچ نظری موجود نیست: