۱۲.۹.۹۱

خودروی سبک روسی درترکیه


چندی است که ماموران فعال تبلیغاتی ترکیه در فضای سایبری ایران بشدت بر علیه صنعت خودرو سازی ایران تبلیغ میکنند و در همین راستا، پانترک‌های خائن ساکن ایران، تمامی تلاششان را معطوف این کرده اند که این صنعت را در ایران از بین ببرند. ترکیه که همواره در رقابت با ایران خود را تعریف می‌کند، برای به دست آوردن صنعت خودرو سازی دست به دامن روس‌ها شده است. به گزارش رادیو روسیه، شرکت " گروه گاز" روسیه با همکاری شرکت" عرصا اتمتیو " ترکیه خط تولید خودروی سبک روسی مدل " گاز" را راه اندازی خواهد کرد. خودروهای " گزل بیزنس" و سوبول بیزنس" در الویت راه اندازی خواهد بود و در مدت زمان کوتاهی مراکز سرویس مجاز و نمایندگی مجاز در سطح کشور گشوده خواهد شد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

لابد شما توهم زدید ترکه تقزیباتمام خودرو های روز رو مونتاژ مکنه با بهترین کیفیت انواع مدلهای فورد و فیات وهیونداو هندا رنو پژو وکیا وتویوتاو ماهم تو ایران پژو405 رو بدون سپر تحویل مشتری میدیم چون ماهم مونتاژ میکنیم.پراید رو تو سوریه 3ملیون میفروشیم تا تبلیغ خوروسازی ایران بشه ولی بهایش را مردم ایران باید بدهند14 ملیون
تومان

AdamBarfi گفت...

دوست عزیز خودت میگی‌ مونتاژ. فرق هست میون مونتاژ و ساختن. اینکه همه قطعات از خارج بیاد و شما از کارتون باز کنی‌ و به هم بچسبونی نمی‌شه صنعت خود رو سازی، لطفا بیشتر دقت کنید.

AdamBarfi گفت...

و بله کشور‌های تولید کننده و صنعتی قسمتی‌ از کارخانجات تولیدی خودشون رو که به وسیله نیروی انسانی‌ گردانده می‌شه را به کشور‌هایی‌ که دستمزد کارگر در آنها پایین است مثل ترکیه، اندونزی، فیلیپین، پاکستان و غیره منتقل میکنند و از این راه به کشور‌هایی‌ که از نظر منابع مدنی و طبیعی در مضیقه هستند کمک انسانی‌ میکنند، هر چند برای برخی‌ اینطور به نظر میرسه که اقتصاد‌شان پیش رفته است ولی‌ در اصل این ظاهر قضیه محسوب میشود و هر گاه که این کشور‌ها تصمیم به بیرون کشیدن سرمایه‌شان بگیرند آن کشور با سر به درّه فقر سقوط خواهد کرد، نمونه ش یونان.