۲۳.۹.۹۱

صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی تائید نخواهد شد

 آخوند مجتبی ذوالنور٬ جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه می‌گوید شورای نگهبان صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی را تائید نخواهد کرد. وی همچنین گفته است که حداد عادل، جلیلی، قالیباف، لاریجانی و رضایی از جمله گزینه‌های اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس مجتبی ذوالنور، جانشین سابق حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه دبیری اجلاس عدم تعهد توسط مشایی را سبب پوشش خبری خوب برای او عنوان کرد و گفت: «شورای نگهبان به‌هیچ وجه مشایی را تایید نمی‌کند.»

وی همچنین در خصوص کاندیداهای اصول‌گرایان هم گفت که حداد عادل، جلیلی، قالیباف، لاریجانی و رضایی از جمله گزینه‌های اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی هستند.

مجتبی ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کاندیداهای اصلاح‌طلبان هم گفت: «فقط اصلاح‌طلبان افراطی همچون جبهه مشارکت در انتخابات شرکت نمی‌کنند ولی عقل سیاسی ایجاب می‌کند دیگر اعضای این جریان شرکت داشته باشند.»


جانشین سابق حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان هم گفت که بسیاری از اصلاح‌طلبان خاتمی را «فرشته نجات جریان چپ» می‌دانند.

عارف شایعات را تکذیب کرد: اصرار به کاندیداتوری ندارم

در همین حال محمدرضا عارف، از چهره‌های نزدیک به خاتمی و اصلاح‌طلبان هم در خصوص کاندیداتوری‌اش گفت: «سخنانی که طی چند روز اخیر از قول بنده با مضمون «حتی اگر ۱۰ رای هم بیاورم، کاندیدا خواهم شد» کذب محض و شیطنت برخی رسانه‌هایی است که متاسفانه به رعایت اخلاق در انتشار اخبارشان پایبند نیستند.»

به گزارش بازتاب وی در پاسخ به این سوال که تصمیم نهایی برای حضور در انتخابات آینده را چه زمانی اعلام خواهد کرد گفت: «عجله‌ای برای اعلام کاندیداتوری ندارم، چرا که معتقدم اصلاح‌‌طلبان باید در انتخابات ریاست جمهوری آینده با یک گزینه واحد حضور یابند.»


منبع

هیچ نظری موجود نیست: