۱۲.۹.۹۱

مستند حداد عادل در صدا و سیمای ضرغامی!

ضرغامی که اختاپوست وار بر روی رسانهٔ ملی‌ ایران چنگ انداخته و برای خودش خدایی می‌کند، و از صدور احکام دینی ( ممنوع بودن صحبت تلفنی بین زن و مرد در اسلام) تا تبلیغ خود سرانه به نفع کاندیدای محبوب ش برای ریاست جمهوری، هیچ اباء و شرمی ندارد، شش ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، صدا و سیما جمعه شب با پخش مستندی از حداد عادل پخش گزارش‌های تبلیغات انتخاباتی از این رسانه که می‌تواند جنبه غیرقانونی داشته باشد را کلید زد.

تلاش برای مطرح کردن حداد عادل در حالی صورت می گیرد که وی با همه تلاشی که کرد نتوانست به ریاست مجلس برسد و تعداد رایش در تهران نیز بسیار محدود بود.


به گزارش ایسنا، در بخشی از این مستند که حدود یک‌ساعت زمان در پر بیننده‌ترین ساعات را داشت، حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی به مقاطعی از زندگی خود در ارتباط با تاریخ انقلاب اسلامی اشاره داشت و سپس با حضور در دبستانی دخترانه در اسلامشهر به یکی از کلاس‌های درس رفت و پس از صحبت برای دانش‌آموزان به تک تک آن‌ها هدیه داد و در مقابل از آن‌ها گل دریافت کرد.

بهانه این گزارش تالیف کتاب درس اجتماعی پایه سوم ابتدایی توسط حداد عادل بود که دانش‌آموزان یک بخش نسبتا محروم در حاشیه تهران با ارسال نامه‌هایی از او دعوت کرده بودند که از مدرسه آن‌ها بازدید کند. در این فیلم تبلیغاتی ده‌ها بار نام و عکس‌هایی از حدادعادل در حالت‌های مختلف پخش شد که آن را در سطح سی‌دی‌های تبلیغاتی نامزدها که در ایام انتخابات به رایگان توزیع می‌شود نازل کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست: