۱۱.۹.۹۱

حکومت اراذل و اوباش!


اینها همان کسانی‌ هستند که پای منبر سعید حدادیان به فحاشی‌هایش به خدا، پیغمبر، اسلام و امامان می‌خندیدند و برای جًک‌های ناموسی، راسیستی و بیشرمانه ش سوت میکشیدند و غش و ریسه می‌رفتند و کف میزدند و حدادیان را تشویق به گفتن بیشتر میکردند.

اینها همان اراذل و اوباشی هستند که اگر در یک کشور قانونمند زندگی‌ میکردند، جایشان به طور حتم در پشت میله‌های زندان بود و به جرم تجاوز، زورگیری، دزدی، شکنجه و اوباش گری مجازات می‌شدند.

ولی‌ در کشور آخوند زده و در حالی‌ که تحصیل کردگان ایران، دکتر و مهندسین، وکلا، نویسندگان، شاعران و دانشجویان در زندان‌ها می‌پوسند اینها میشوند مربّیان اجتماع!!! میشوند کسانی‌ که میبایستی برای مردم فرهنگ سازی کنند و برای مردم تصمیم بگیرند که چه فیلمی را ببینند و چه فیلمی را اجازه ندارند ببیند، اینها کسانی‌ هستند که حتی برای اون وزارت ارشاد فاسد آخوندی خودشان هم پشیزی ارزش قائل نیستند و جلو نمایش فیلمی را که از آن خراب شده اجازه پخش گرفته را نیز میخواهند بگیرند، اینها حتی خود را از قانون بالاتر میدانند!.... بله اینها کسانی‌ هستند که کشور را اداره میکنند. حکومت اراذل و اوباش!



راهپیمایی امروز انصار حزب الله در اعتراض به دو فیلم سینمایی

جمعی از انصار حزب الله بعد از نمازجمعه امروز تهران در اعتراض به فیلم های سینمایی "یک خانواده محترم" و "من مادر هستم" از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.
تظاهرکنندگان در اعتراض به آنچه توهین به ساحت امام خمینی و سیاه نمایی دوران دفاع مقدس در فیلم سینمایی "یک خانواده محترم" و همچنین ساختار‌شکنی اجتماعی در فیلم سینمایی "من مادر هستم" خواندند، تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.


شعارهای سینمای مبتذل عامل انحراف است، تا اصلاح سینما از پا نمی‌نشینیم، بسیجی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، حزب‌الله بیدار است از ابتذال بیزار است، مسئول بی‌کفایت استعفا استعفا،خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، هتاکان روح‌الله اعدام باید گردند، الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، نشانه اعتراض راهپیمایان بود!

فیلم "من مادر هستم" آخرین ساخته فریدون جیرانی برپرده سینماها است. فیلم "یک خانواده محترم" نیز ساخته مسعود بخشی در جشنواره های خارجی به نمایش در آمده و جوایزی را از آن خود کرده است.
مهر


 فراخوان و دعوت از هنرمندان و اهالی سینما

جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در فراخوانی از اهالی سینما برای حضور در مقابل وزارت ارشاد دعوت کرد.

در متنی که از سوی حبیب کاوش، سخنگوی جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، ارسال شده، آمده است: «اهالی سینما، جمعی که خود را انصار حزب‌الله نام نهادند، شنبه یازدهم آذر را به عنوا
ن اعتراض بر سینمای ایران در مقابل ارشاد قرار کرده‌اند.

از آنجا که ما اهالی سینما هم یعنی همه ایرانیان خود را جزوی از حزب‌الله‌، شهدا و ... می‌دانیم، لذا عزم کرده‌ایم (یک بار برای همیشه) با انصاریان خودخوانده تقابل که نه مواجهه‌ای بر سر دفاع از سینمای مظلوم اما پر تپش و پرخون اجتماعیمان (گیرم بر روی حاشیه‌ی آسفالت سرد خیابان) مقابل ارشاد داشته باشیم. پس قرارمان یازده صبح شنبه 11 آذر در مقابل وزارت ارشاد.

ایسنا-جمعه ۱۰ آذر

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بابا اینا وقتی‌ می‌بینن سینمای ایران مرتب از خارج جایزه میگیره عقده‌ای شدن میخوان کلا در سینما و فیلم سازی ایران را ببندند و همون فیلم‌ها و سریال‌های مبتذل ترکی‌ رو بیارن تو ایران نمایش بدن.

ناشناس گفت...

اینا اصلا فیلم‌ها رو ندیدن مثل گوسفند بهشون علف دادند گفتن برید تو خیابون اینا رو بگید. اینا پول میگیرن که این اوباش گیری‌ها رو درآرند وگرنه اصلا حالیشون نیست فیلم کیلو چنده