۲۴.۹.۹۱

کشته شدن دستکم ۲۷ تن‌ از جمله ۱۸ کودک درشهر نیوتان در ایالت کنتیکت آمریکا


بگزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، رسانه‌های آمریکا از تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در ایالت کنیتکت خبر دادند. برخی گزارشها حاکی از کشته شدن دستکم ۲۷ تن‌ از جمله ۱۸ کودک در این تیراندازی است. منابع پلیس همچنین از زخمی شدن چندین تن در این تیراندازی خبر می دهند. بگفته پلیس شهر نیوتان در ایالت کنتیکت، فرد ضارب در جریان تیراندازی کشته شده است. گفته می شود دو قبضه سلاح نیز در مدرسه کشف و ضبط شده است. شهردار شهر نیوتان در پی بروز این تیراندازی از تعطیلی تمام مدارس این شهر خبر داد.
 شاهدان عینی حاضر در شهر نیوتان ایالت کنکتیکت آمریکا اعلام کردند دستکم صدای یکصد دفعه تیراندازی در محوطه مدرسه ابتدایی سندی هوک و سالن اجتماعات آن شنیده شد. پلیس از کشته شدن فرد ضارب و بیست تن‌ از خدمه مدرسه خبر داد و افزود جسد ضارب در داخل یک کلاس کشف شده است ولی اعلام نکرد وی خودکشی کرده یا بضرب گلوله پلیس از پای درآمده است. پلیس پس از حضور در محل حادثه، کودکان را به ایستگاه آتش نشانی مستقر در نزدیکی مدرسه انتقال دادند.
گفته میشود ضارب یک پسر ۲۰ سال بوده است که بمدرسه حمله کرده و مادرش را که آنجا بعنوان معلم کار میکرده کشته و قبل از آنهم پدر خود را بضرب گلوله کشته است.



ABSURD - Shooting at Newtown Connecticut Elementary School Multiple Fatalities Shooter Dead

هیچ نظری موجود نیست: