۲۷.۹.۹۱

رهبر هم فیس بوکی شد


در حالیکه فیس بوک در ایران فیلتر است و دسترسی مردم به آن با استفاده از فیلتر شکن و به سختی انجام می شود سایتهای خبری اعلام کردند که دفتر رهبری اقدام به ایجاد صفحه فیس بوک برای خود کرده است.

پیش از این نیز از رهبری درباره عضویت در فیس بوک با توجه به فیلتر بودن این شبکه اجتماعی در ایران استفتاء شده بود که وی پاسخ داده بود: به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست والا مانعى ندارد.

به گزارش سایت پارسینه یکشنبه صبح، کاربران ایرانی توئیتر که اکانت دفتر رهبر انقلاب را دنبال می‌کردند؛ با یک توئیت عجیب روبرو شدند. توئیتی که صفحه فیس‌بوک همین دفتر را به همه معرفی کرد. صبح آن روز هم کسانی که در شبکه اجتماعی پین ترست عضو بودند؛ دیدند که اکانتی به نام دفتر وی باز شده است.

خامنه‌ای دات آی آر نام سایتی است که به عنوان پایگاه اطلاع رسانی رهبری فعالیت می‌کند. یکی دیگر از فعالیت‌های این سایت، حضور در شبکه‌های اجتماعی است. نخستین شبکه توئیتر بود.

روز پنج شنبه هفته گذشته هم دفتر رهبر انقلاب حساب کاربری خود در فیس بوک را هم باز کرد. حسابی که تا کنون ۱۶۵ لایک خورده است. این نهایت کار نبود و روز بعد، دفتر رهبری انقلاب در شبکه پین ترست حسابی باز کرد. شبکه پین ترست شبکه‌ای برای به اشتراک گذاشتن عکس است. فعالیتی از دفتر رهبری در این شبکه دیده نشده است.
منبع: اطلاعات نت

هیچ نظری موجود نیست: