۲۸.۹.۹۱

آگهی گم شدن یک سگ زیبا باعث توقیف روزنامه وارش در مازندران شد


آخوند از خدا بی‌خبر، بی‌سواد، مرتجع، وحشی، ابله، ضد انسان و ضد مخلقات خدا در پی‌ انتشار آگهی گم شدن یک سگ، بار دیگر خوی کثیف ضد بشری و هیولایش را به معرض نمایش گذاشت.
روزنامه وارش در مازندران با چاپ آگهی گم شدن یک سگ زیبا این باوفاترین حیوان به انسان... داد و بیداد یک عده آخوند مفتخور را در آورده است و باعث توقیف این روزنامه شده است .
خوشبختانه مدیر مسئول این روزنامه پر تیراژ مازندرانی با غلط کردن گفتن و اعتراف در پیشگاه امت ولایتمدار توانست دل ائمه جمعه را بدست بیاورد و از حدت و شدت این جریان و حمله و هجوم انصار حزب الله و دیگر جیره و مواجب بگیران حکومتی بکاهد .

در این رابطه امام جمعه نور خواست چشم فتنه و جریانهای موازی را در بیاورند و ریشه این نوع جسارت ها که توهین به امام و نهضت امام راحل بود خشکانده شود .




همین روزنامه چندی قبل بیوگرافی عماد رام را به عنوان مشاهیر مازندران منتشر کرد که باعث آب ریختن به خانه مورچگان یعنی عمله و اکره ولایت فقیه از جمله حجت الاسلام محمد باقر زاده شد که نزدیک بود از خشم خشتک پاره کند و با توپ و تشر خواست که با مسئولان و ناشران این مطلب بر خورد جدی و قانونی صورت پذیرد تا دیگر کسی جرات نکند در باره کسی که نایب امام زمان را قبول ندارد مطلب بنویسد .


منبع: وبلاگ خرافه

هیچ نظری موجود نیست: