۸.۱۰.۹۱

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید کرد, این تشکیلات را منحل می کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید کرد در صورتی که مذاکرات صلح با رژیم اسرائیل از سر گرفته نشود، این تشکیلات را منحل می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید کرد در صورتی که دولت آتی اسرائیل مذاکرات صلح با فلسطینیان را از سر نگیرد، وی تشکیلات خودگردان را منحل و اداره مناطق فلسطینی را به اسرائیل واگذار خواهد کرد.


عباس در مصاحبه با روزنامه هاآرتص رژیم اسرائیل گفت: در صورتی که بعد از انتخابات اسرائیل که در ۲۲ ماه آتی میلادی برگزار می شود، پیشرفتی در مذاکرات صلح مشاهده نشود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تماس می گیرم و از او می خواهم به جای من مناطق فلسطینی را اداره کند.

وی گفت: در این صورت نتانیاهو باید تشکیلات خودگردان را که بر اساس توافق نامه اسلو و در سال ۱۹۹۴ به وجود آمد بر عهده بگیرد.

مذاکرات صلح میان رژیم اسرائیل و فلسطینی‌ها از سپتامبر ۲۰۱۰ تاکنون متوقف شده و فلسطینیان برای از سرگیری مذاکرات، توقف شهرک سازی‌ها را شرط گذاشته اند و اسرائیل نیز اعلام کرده که هیچگونه پیش شرطی را قبول نمی کند و همچنان به شهرک سازی‌های خود ادامه می دهد.

منبع: دیپلماسی

هیچ نظری موجود نیست: