۱۰.۱۰.۹۱

خبر ۲۰ روز پیش تازه منتشر شده


۲۰ روز پیش یک هواپیمای کوچک شخصی‌ امریکایی در فرودگاه اهواز مجبور به فرود اصطراری میشود و بعد از ۲۰ روز تازه مردم ایران از این حادثه که بسیار عادی و پیش پا افتاده است خبر دار میشوند، سئوال اینجاست که این همه پنهان کاری و حیله گری در رابطه با اخبار مربوط به غرب و بخصوص آمریکا و انگلیس، برای چیست و چرا مردم ایران نباید بلافاصله از آنچه که در کشورشان می‌گذرد خبر دار شوند؟

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای کوچک آمریکایی در فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: نقص فنی دلیل فرود این هواپیما بود.

محمود رسولی نژاد در گفتگو با مهر در خصوص فرود یک هواپیمای آمریکایی در فرودگاه اهواز گفت: این هواپیما از نوع کوچک و تجاری بود که ۲۰ روز پیش در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

وی با بیان اینکه دلیل این فرود اضطراری نقص فنی بود، گفت: این هواپیما با ظرفیت ۳ نفر هنگام عبور از آسمان ایران دچار نقص فنی شد که به همین دلیل فرودگاه اجازه فرود به آن را داد.

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور تصریح کرد: سرنشینان این هواپیما پس از فرود به سمت مقصد خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس رفتند و فعلا هواپیما در فرودگاه اهواز در حال تعمیر است و به زودی در مسیر قرار می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست: